Jump to content

Jack Thompson


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo iedereen kent wel de advocaat Jack Thompson (de idioot).

Hij zegt namelijk bla bla bla video games (met name GTA vindt hij) zijn slecht zeur zeur en ga zo maar door

maar meneer Thompson spant allerlei rechtzaken aan tegen Take Two en Rockstar Games, Maar terwijl deze

mensen aan het werk zijn gaat Jack Thompson hun storen en van het werk afhouden dus waarom

wordt hij niet gestraft wanwege mensen van hun werk afhouden. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    5

  • Romal

    5

  • Naudin

    3

  • b4rtsimps0n

    3

Hij kan volgens mij niet gestraft worden

Want hij spant rechtszaken aan maar dat kan toch elke consument doen en hij maakt daar gebruik van.

Maar het zal hem toch niet lukken hij is gewoon iemand die veel aandacht nodig heeft.

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Maar terwijl deze mensen aan het werk zijn gaat Jack Thompson hun storen en van het werk afhouden dus waarom

wordt hij niet gestraft wanwege mensen van hun werk afhouden. :cya:

Volgens mij is hij de gene die gestrafd kan worden omdat hij andere mensen van hun werk haalt (wat hier boven staat).

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan volgens mij niet gestraft worden

Want hij spant rechtszaken aan maar dat kan toch elke consument doen en hij maakt daar gebruik van.

Maar het zal hem toch niet lukken hij is gewoon iemand die veel aandacht nodig heeft.

RoMaL

Jawel hij kan juist wel gestraft worden :puh:

Hij heeft door eerdere zinloze rechtzaken tegen Take Two die hij verloren heeft, zelf een rechtzaak tegen hem gekregen omdat Take Two hem daarna aanklaagde omdat hij hen van hun werk af hielden bij het maken en produceren van de games. Take Two won dit wel en Thompson moest toen een contract tekenen wat hem verbied om Take Two ooit nog is aan te klagen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan volgens mij niet gestraft worden

Want hij spant rechtszaken aan maar dat kan toch elke consument doen en hij maakt daar gebruik van.

Maar het zal hem toch niet lukken hij is gewoon iemand die veel aandacht nodig heeft.

RoMaL

Jawel hij kan juist wel gestraft worden :puh:

Hij heeft door eerdere zinloze rechtzaken tegen Take Two die hij verloren heeft, zelf een rechtzaak tegen hem gekregen omdat Take Two hem daarna aanklaagde omdat hij hen van hun werk af hielden bij het maken en produceren van de games. Take Two won dit wel en Thompson moest toen een contract tekenen wat hem verbied om Take Two ooit nog is aan te klagen :puh:

Was dat al eerder gebeurt, want anders had hij de regels weer overtreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan volgens mij niet gestraft worden

Want hij spant rechtszaken aan maar dat kan toch elke consument doen en hij maakt daar gebruik van.

Maar het zal hem toch niet lukken hij is gewoon iemand die veel aandacht nodig heeft.

RoMaL

Jawel hij kan juist wel gestraft worden :puh:

Hij heeft door eerdere zinloze rechtzaken tegen Take Two die hij verloren heeft, zelf een rechtzaak tegen hem gekregen omdat Take Two hem daarna aanklaagde omdat hij hen van hun werk af hielden bij het maken en produceren van de games. Take Two won dit wel en Thompson moest toen een contract tekenen wat hem verbied om Take Two ooit nog is aan te klagen :puh:

Was dat al eerder gebeurt, want anders had hij de regels weer overtreden.

Ja dat ene over dat Thompson nu wilde aanklagen omdat hij iemand in het spel zou zijn die je moest vermoorden zou de eerste keer dan worden na dat contract dat hij Take Two aanklaagt. Maar verder is er geen nieuws meer over geweest dus ik denk dat de zaak de rechtzaal niet eens heeft gehaald :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh dat wist ik niet.

Goed dat je het zegt maar die man heeft dan echt niks te doen :puh:

Nee niet echt. Zijn leven is game makers aanklagen voor de inhoud enzo :puh:

Hij had ook z'n zoontje in Amerika bij zo'n gamewinkel naar binnen gestuurd om Bioshock te kopen, kijken of hij het mee kreeg ook al was het M rated ofzo. Toen ging hij daarover klagen toen z'n zoontje het spel gewoon mee kreeg :puh:

Maar we dwalen een beetje af, gaat niet echt over GTA 4..deze discussie is ook niet echt toepasselijk in het gta 4 forum :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh dat wist ik niet.

Goed dat je het zegt maar die man heeft dan echt niks te doen :puh:

Nee niet echt. Zijn leven is game makers aanklagen voor de inhoud enzo :puh:

Hij had ook z'n zoontje in Amerika bij zo'n gamewinkel naar binnen gestuurd om Bioshock te kopen, kijken of hij het mee kreeg ook al was het M rated ofzo. Toen ging hij daarover klagen toen z'n zoontje het spel gewoon mee kreeg :puh:

Maar we dwalen een beetje af, gaat niet echt over GTA 4..deze discussie is ook niet echt toepasselijk in het gta 4 forum :puh:

nee inderdaad dus ik ga weer beginen bij het begin :Y

ik vind toch van niet want het is zijn werk toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh dat wist ik niet.

Goed dat je het zegt maar die man heeft dan echt niks te doen :puh:

Nee niet echt. Zijn leven is game makers aanklagen voor de inhoud enzo :puh:

Hij had ook z'n zoontje in Amerika bij zo'n gamewinkel naar binnen gestuurd om Bioshock te kopen, kijken of hij het mee kreeg ook al was het M rated ofzo. Toen ging hij daarover klagen toen z'n zoontje het spel gewoon mee kreeg :puh:

Maar we dwalen een beetje af, gaat niet echt over GTA 4..deze discussie is ook niet echt toepasselijk in het gta 4 forum :puh:

nee inderdaad dus ik ga weer beginen bij het begin :Y

ik vind toch van niet want het is zijn werk toch?

Wat is zijn werk. Dat hij mensen gaat aanklagen zeker of bedoelde je toch iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...