Jump to content

Jack Thompson

kevin schilder

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

5

• Romal

5

• Naudin

3

• b4rtsimps0n

3

Geplaatst:
als heel het gtaforum nou geld verzamelt kunnen we een HUURMOORDENAAR huren :dans::eten::Y:klap:

:cya::cya: Jack thompson

hahaha wie weet er een te vinden? :puh: achja nodig zal het niet zijn, hij staat machteloos :puh:

Geplaatst:

Take Two heeft reeds actie ondernomen om te voorkomen dat Jack Thompson de verkoop van GTA IV zou hinderen. De schikking bij de rechtszaak die Take Two een tijdje geleden tegen mr. Thompson aanspon was dat hij de verkoop van Take Two games niet zou tegengaan met verdere rechtszaken. Er was nog even het akkefietje rond het Tom Goldberg-verhaal, maar daar heeft Rockstar Games niet op gereageert en sindsdien is het weer stil aan biede fronten.

Dus in mijn mening hebben we helemaal niet zoveel te klagen.

als heel het gtaforum nou geld verzamelt kunnen we een HUURMOORDENAAR huren :dans::eten::Y:klap:

:cya::cya: Jack thompson

Het punt dat mr. Thompson aanvoert is dat minderjarigen agressief worden van GTA, en dat ze het spel gaan imiteren. Ik denk graag positiever over de mensheid en geloof niet dat we zo primitief zijn. Maar als ik figuren zoals jou zie, dan ga ik toch weer twijfelen.

Geplaatst:

hijs is een kl**tz*k maar toch hij heeft wel gelijk gta wordt gespeelt door minder jarige mensen maar ik vind wel dat hij er een tegroot punt van maakt het is en blijft altijd een spel en als de kinderen gta spele moet je ook de ouders aan kijken en niet alleen rockstar en de winkel

Geplaatst:

Van mij mag hij de gevangenis is. Het zal toch niet gebeuren! Maar dat hij R* en Take Two stoort vind ik een beetje belachelijk... Wat bereikt hij ermee? :7

_O_ Ik heb medelijden met zijn kinderen die geen spelletjes mogen kopen met geweld erin _O_

Geplaatst:

Wat overdrijven jullie allemaal zeg... Hij heeft inmiddels een verbod gehad op het aanklagen van Take Two, hij zal ons dus niet meer tot last zijn. En geloof maar niet dat hij in zijn eentje überhaupt een heel spel kan laten verbieden, daar is veel meer voor nodig.

De gevangenis in vind ik ook wat overdreven... Geen aandacht geven is nog altijd de beste oplossing, vind ik. ;)

Geplaatst:
Wat overdrijven jullie allemaal zeg... Hij heeft inmiddels een verbod gehad op het aanklagen van Take Two, hij zal ons dus niet meer tot last zijn. En geloof maar niet dat hij in zijn eentje überhaupt een heel spel kan laten verbieden, daar is veel meer voor nodig.

De gevangenis in vind ik ook wat overdreven... Geen aandacht geven is nog altijd de beste oplossing, vind ik. ;)

dat is inderdaad het beste lijkt mij, dat is waar die man op kickt denk ik :puh: En als niemand aandacht aan hem besteed als die weer een spel aanklaagt dan is er nog niks aan de hand, want dan hoort niemand hem gewoon.

Geplaatst:

Maken jullie maar geen zorgen. GTA4 komt heus wel op de markt( anders was GTA3 toen ook niet uitgekomen :bonk::Y ). Tenzij: in nederland mag alles verkocht worden( wat wil Jack Thompson doen dan! :@:kots::muur: ).

Geplaatst:

Ik snap heel zijn punt niet.

Het spel wordt gespeeld door minderjarigen.

Als ze daar agressief van worden is dat hun probleem.

Er staat niet voor niks 18+ op de hoes.

En als iemand dan zo gek is om het spel te imiteren dan bestaan er nog altijd gekkenhuizen.

Geplaatst:

De grootste fout ligt het aan de ouders.

De ouders laten hun kinderen geweldadige games spelen.

Minderjarigen kunnen soms niet slim zijn en gaan dus

agressief worden.

Maar hoe dan ook, de grootste domme fout zijn de ouders.

Dus zoekt die verdomde asshole van een Jack Thompson een excuus

om R* en Take Two aan te klagen.

Geplaatst:
alsof hij nooit video spelletjes geeft gespeeld :duh:

of nee dat bestond nog niet in zijn tijd ^_^

Hoe dan ook, hij kan nu genoeg videogames spelen ^_^

Dus so what?

Maar klaagt ie Crysis niet aan?

Dat is toch ook een geweldadige game waar je echt realistisch bloed kunt eruit pompen

met je M-14 of iets dergelijks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...