~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Jaja, alweer een topic. Misschien had ik dit bij die andere moeten posten maar dan komen er minder reacties. Het probleem is dat ik bij elke server die ik join krijg "Server didn't respond". Dus dan krijg je eerst dat regeltje "Connecting to <IP adres>" en dan een seconde later "Server didn't respond". Ik heb 0.2.2 R2 en GTA SA v1. Ik heb al van alles geprobeerd met de compatibiliteits modussen maar dat werkte ook niet. En nog iets: Als ik op de tabblad Official Servers klik krijg ik geen servers te zien. Alleen het Internet tabblad. Kan ik niet ergens SAMP v1 downloaden ofzo? Reageren
Sandra Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Heb je wel een snelle internet verbinding? Een draadloze internetverbinding is af te raden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ja ik heb een redelijk snelle internet verbinding met kabel. En hij deed het ooit wel eens hier maar nu ineens niet meer. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb SA-MP 0.2.1 geinstalleerd (ipv de nieuwste versie) en nu doet ie het dus wel. Imo is SA-MP 0.2.2 dus gewoon kut. Ik ga effe download links geven voor alle versies zodat anderen dit probleem ook kunnen verhelpen, mochten ze het hebben. SA-MP 0.1 (béta versie, werkt waarschijnlijk niet goed): Klik SA-MP 0.2.1: Klik SA-MP 0.2.2 (Nieuwste versie, ook te downloaden van www.sa-mp.com): Klik Ik snap niet dat die gasten van SA-MP de oude versies er niet op laten staan als het zo slecht werkt. Nouja ik ga spelen, veel plezier ermee Reageren
Sandra Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 0.2.2 is een bugfix. Dat betekent dus dat 0.2.1. vol zit met bugs. De meest vervelende daarvan is, is dat je je auto's niet kan tunen bij Arch Angels in San Fiero, omdat dan de client crasht. Reageren
Azer Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 De nieuwste van SA:MP is niet zozeer minder dan de oudere versies van SA:MP, het komt er meer door dat je Vista gebruikt. Zelf gebruik ik al enige tijd vista en opeens werkte mijn internet en official list niet meer wat waarschijnlijk veroorzaakt werd door een of andere security update van vista. Vergeet niet dat het SA:MP team geen officiele support levert voor Vista. Voorzover ik weet gebruikt ook geen enkele dev van SA:MP zelf vista. Reageren
Remcconen Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik heb het zelfde probleem. Ik heb SA-MP gedownload van www.sa-mp.com. Ik heb alles verandert wat moet bij server config bestand. Ik open dan samp-server bestand die toepassing en dan heb ik dat nog wat moet ik doen? Reageren
Azer Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Je moet de client downloaden ipv de server. Even goed kijken op de downloadpagina van SA:MP Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ik heb ze allebei gedownload. Ik heb de client gedownload en ikkan wel gewoon spelen. maar dat server didn't respond heb ik bij mij eigen server Reageren
Sandra Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 - Je moet wel het bestand samp-server.exe openhouden. - En je moet connecten via je interne ipadres, niet je externe ipadres. - Kijk eens of de server niet gecrasht is, zodra jij geprobeert hebt erin te komen (dus dat samp-server.exe is afgesloten) Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 bedankt. Ik heb hem open. Hij crasht niet. Hoe maak ik die verbinding? Reageren
Sandra Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Voeg in sa:mp het je interne ip adres toe (meestal 127.0.0.1:7777) aan je favoriten. Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het is toch je router IP adres? Iedereen heeft toch een ander Intern IP adres? Reageren
Azer Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 127.0.0.1 is je lokale adres, dus je eigen pc ook wel bekend als localhost. Dit heeft nog niets met je netwerkkaart te maken. Op je netwerkkaart ontvang je, mits je een router/switch hebt, een intern netwerk ipadres. Met dit adres kunnen machines binnen je eigen netwerk contact met elkaar maken. Daarnaast heb je ook nog een extern ipadres waarmee je contact met de buitenwereld. Dit ip is te vinden in je router/modem. Maar goed jij wilt verbinding maken met een server op je eigen pc, gebruik dan gewoon 127.0.0.1:7777 (uiteraard kun je de port 7777 aanpassen in de server config). Dus 127.0.0.1:port toevoegen aan je favorietenlijst en connecten maar. Reageren
Remcconen Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) dank dan gaat het wel lukken EDIT: Ik heb dat gedaan dan kan ik er in maar hoe kunnen andere mensen er in? Bewerkt: 26 november 2007 door Remcconen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.