lazlow Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Is het jullie opgevallen dat er in Las Venturas een zwerver rondloopt met een doos op z'n hoofd? Op die doos staat de text: Keep Out! Hij loopt vaak rond bij de ZIP in Las Venturas en op de stoepen vlak bij de gym in Las Venturas. Je herkent hem aan: 1: Een doos op z'n hoofd. 2: Een bord met text op z'n borst. 3: Witte doeken om z'n hoofd gebonden. 4: Hij draagt een groene broek met 1 lange en een korte broekspijp. 5: Hij draagt sandalen. Lazlow
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Zo iets heb ik wel gezien maar, niet met zo veel dingen doos en broek volgens mij niet maar zo'n bord wel
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 nog nooit gezien en spel het spel al toen ie uit kwam :huh:
Tupac A. Shakur Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 hahah die maffe zwerver met die doos op z'n hoofd :lol: ben ook ik ook tegen gekomen.
X-TX Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Nou als 2 hebben gezien dan is de kans groter dat het waar is. Nu nog foto
Silverwing Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Ik ga hier waarschijnlijk straks een foto plaatsen van de zwerver. Ik heb hem in San Fierro in ZERO RC gezien. Julie horen nog van me! Bewerkt: 9 januari 2005 door Dragonmaster
lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik wil ook graag een foto posten alleen doet Imageshack het bij mij niet :angry: Lazlow
lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Ok ik heb een foto gemaakt en geupload. Hier is ie: Klik hier voor de pagina met het plaatje. Lazlow Bewerkt: 9 januari 2005 door lazlow
MrSelected Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Geinig mannetje Zit er nog een gedachte achter deze persooN?
Tupac A. Shakur Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Geinig mannetje Zit er nog een gedachte achter deze persooN? yup dat is die vage zwerver die ik tegen kwam en er loopt er ook 1 zonder doos/huis op zijn hoofd. of er een gedachten 8ter zit??? volgens mij bedoel je of het een easter egg is, denk het niet want in gta 3/ gta VC had je ook zwervers
ralf1 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 ik heb hem ook gezien in las venturas
Lennert Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik ben hem nog niet tegengekomen. Hij is wel grappig
dark_father0 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 whahaha die zwerver zo'n grappig kereltje uhh easter egg ?? donno :lol: mischien wel
Flotje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 kweenie of iemand tony hawk pro skater 2/3 heeft maar daar zit een gast in die daar veel op lijkt
Recommended Posts