Tupac A. Shakur Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) kweenie of iemand tony hawk pro skater 2/3 heeft maar daar zit een gast in die daar veel op lijkt mijn broertje heeft tony hawk pro skater 2/3 en daar heb ik die gast ook gezien hij lijkt er idd op maar het heeft nix met de zwerver uit gta sa te maken. nu maar weer ONTOPIC tupac Bewerkt: 9 januari 2005 door tupac
lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Kun je eens proberen een foto te maken van die kerel uit Tony Hawk 3 of 4? Dan kunnen we allemaal oordelen. @admin: Denk je dat dit een easter egg zou zijn aangezien het een weinig voorkomend verschijnsel is? Zo ja wil je dit topic dan naar de ''Easter Eggs'' sectie verplaatsen? Lazlow
easter egg Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 die zwerfer is gekl en ze houden van dronken zijn in sf lopen ze savonds ik cafees bij mij. hij heeft ook nog zoon kamerraadje die heeft wat anders op zijn katron staan. ojah die ene waar dit omgaat heeft ook god is playing whit us op zijn lijf staan.
supersjaak Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ok ik heb een foto gemaakt en geupload.Hier is ie: Klik hier voor de pagina met het plaatje. Lazlow die is vet vaag
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Wat bedoel je met ''vaag'' supersjaak? Bedoel je dat de foto vaag is of dat die zerver zo apart is. Lazlow
wiegy Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 denk dat het wel een easter egg is omdat er wel meer zwervers zijn waar wel meer van rondlopen maar hier is er volgens mij maar een van
henk_jan Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 er zijn 2 verschillende van die zwervers Ze hebbe allebij zon doos op hun kop en er staat bij allebij ''Keep Out'' op, maar bij degene dei al gepost is staat er op dat bord ook ''God is playing us''...wat er bij de andere staat weet ik niet meer ik zal kijken of ik foto's kan make. Oja ik zag ze allebij in de RC shop in SF.
Mark B. Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 hey Laslow je hebt die zwerver gevonden door mij joh
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Medemogelijk gevonden met Mark B. Ik zit bij hem in de klas en hij vertelde me er over. Lazlow
Mark B. Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 k heb die zwerver ook gevonden bij de ZIP in SF
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 k heb die zwerver ook gevonden bij de ZIP in SF Zulke posts zijn niet gewenst/toegestaan. Dat de zwerver bij de ZIP in de buurt loopt is al bekend en dat je hem gezien hebt is niet echt boeiende informatie. Als iemand nog ene andere screen wel posten: doen, maar alleen tekst dat je hem gezien hebt niet!
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Waarom zeg je dat nou? Zo'n nutteloze post. Je weet zelf ook wel dat het geen easter egg is. Probeer nou niet zo grappig te zijn. En post voortaan niet zo'n onnuttige post.
lazlow Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Brokentable hij weet het nog niet zo goed. Mark zit bij mij in de klas en hij is nu eenmaal niet de slimste :rolleyes: Ik zal hem morgen op school wel zeggen dat hij de regeltjes moet lezen. Lazlow
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 er zijn 2 verschillende van die zwerversZe hebbe allebij zon doos op hun kop en er staat bij allebij ''Keep Out'' op, maar bij degene dei al gepost is staat er op dat bord ook ''God is playing us''...wat er bij de andere staat weet ik niet meer ik zal kijken of ik foto's kan make. Oja ik zag ze allebij in de RC shop in SF. er zijn idd 2 zwervers zo ver ik weet en daar heeft er maar 1van met een doos/huis op zijn hoofd de andere heeft alleen een bordje aan zijn nek hangen wat daar op stond weet ik niet meer.
Recommended Posts