Vegeta Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hey jongens ik heb op mijn nieuwe pc Vista erbij gekregen maar die vind ik echt nep. Dus ik ben van plan om alleen Xp erop te zetten en Vista weg halen. Maar het lieftst wil ik Vista houden en Xp erbij zetten. Weten jullie hoe ik dat kan doen want ik heb XP cd erin gezet maar hij wilt niet installeren dit komt dan. Je kan er dus niet op klikken. Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 ik denk dat vista het blokkeert mssch volledige herinstallatie en dan proberen xp te installeren in plaats van vista Reageren
G13nn Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 je hebt meerdere partities nodig als je windows vista en XP wilt hebben zal je dus je HD moeten her petitioneren beter is het dan om een 2e harde schijf aan te schaffen en daar XP op te zetten omdat petitioneren nog wel eens fout wil gaan Reageren
xgaming Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Vista al voorgeïnstalleerd, dan kan je er geen XP meer opzetten omdat het bepaalde problemen geeft (Vraag mij niet welke). XP als eerste installeren, dan Vista, dat kan. (Vraag mij niet waarom). Beste optie zoals al is gezegd; koop een nieuwe HDD of format je schijf en installeer eerst XP op een partitie en dan Vista. Succes Reageren
Vegeta Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hallo ik heb al een externe harderschijf waar ik alles nu al heb overgezet. Dus niks belangrijks staat meer op mijn pc dus ik wil gwn dat mijn pc helemaal leeg wordt ik heb sgijt aan die rot vista ik heb toch een herinstallatie cd meegekregen. Dus ik wil weten hoe ik alles kan weg halen of te wel formateren. Waar doe je dat ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.