KillerXL Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hallo ik heb een probleempje met de trainer San Andreas Place Manager. ik heb hem gedownload en uitgepakt alleen als ik hem opstart krijg ik het volgende bericht: "Component 'GTA.ocx' or one of his dependencies not correctly registered: a file is missing of invalid" Ik weet niet wat ik nu moet doen weet iemand het misschien? alvast bedankt!
Fiegel5 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hallo ik heb een probleempje met de trainer San Andreas Place Manager. ik heb hem gedownload en uitgepakt alleen als ik hem opstart krijg ik het volgende bericht: "Component 'GTA.ocx' or one of his dependencies not correctly registered: a file is missing of invalid"Ik weet niet wat ik nu moet doen weet iemand het misschien? alvast bedankt! ik zou het eerst even opnieuw proberen meschien wekt hij dan
KillerXL Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) opnieuw proberen werkt niet Bewerkt: 14 november 2007 door KillerXL
Puma Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Opnieuw downloaden. Je mist een bestand namelijk . Ik heb 'mijn' SAP even gerarred (hoe schrijf je dat ), klik op onderstaande link om 'm te downloaden. Zeg het even als je 'm binnenhebt en als'ie werkt, dan kan ik 'm namelijk weer verwijderen, scheelt mij weer 61 kb (ben ik weer gul hè). saplacemanager.rar Succes, Grtz Puma. Bewerkt: 14 november 2007 door Puma
KillerXL Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 helaas hij werkt niet
KillerXL Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Wat werkt er niet..? SA place manager werkt niet. ik heb hem via die link gedownload, en dat werkte maar als ik sa place manager probeer op te starten werkt hij nog steeds niet.... Bewerkt: 15 november 2007 door KillerXL
K.O. Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Download dit bijgevoegde bestand en zet het in dezelfde map. Werkt het niet, ga dan even deze lijst na: - Heb je de originele GTA? dus géén no-cd crack ofzo - Heb je GTA SA v1? Zo nee, gebruik dan de downgradepatch uit de downloaddatabase - Heb je GTA SA wel volledig? Kijk anders of je misschien daar een bestand mist of installeer m opnieuw. (Savegames blijven bewaard, dus het is niet zo dat je alles opnieuw moet gaan doen ofzo) Hier heb je GTA.ocx in ieder geval: (PS @ Puma: Je kunt ook 'gearchiveerd' zeggen, klinkt net wat Nederlandser ) GTA.zip Bewerkt: 15 november 2007 door K.O.
KillerXL Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 ik heb het geprobeed, hij doet het nog steeds niet maar ik heb een no-cd crack want ik ben ooit de cd kwijtgeraakt ligt het daar dan aan?
kelwin Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 we mogen je niet verder helpen want no cd cracks zijn illegaal en verboden op het forum
Recommended Posts