Jump to content

Heel Los Santos opblazen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik wil met 1 druk op de knop heel los santos opblazen.

Maar alleen 1 probleempje als ik de cheat doe om een hydra te spawnen dan kan ik er ongeveer 100 bij elkaar zetten, maar er moeten er meer door heel los santos, als ik er meer neer zet verdwijnen sommige ook weer.

En dan wil ik die bommen die je op afstandbediening kunt laten ontploffen er tegen aan plakken.

maar ik kan er niet meer neer zetten.

Dus wie weet de oplossing? _O_

Geplaatst:

Dit ga je niet kunnen,want in GTA SA hebben de programmers (Rockstar) geprogrameerd dat er een "limiet" van voertuigen kunt spawnen.

Als je nu 100 hydra's in GRove Street plaatst en je gaat het blokje om,zijn ze verdwenen.

Dus jammer genoeg is er hier geen oplossing voor.

Maar voor die bommen kun je vast wel een mod downloaden...

Geplaatst:
Dit ga je niet kunnen,want in GTA SA hebben de programmers (Rockstar) geprogrameerd dat er een "limiet" van voertuigen kunt spawnen.

Als je nu 100 hydra's in GRove Street plaatst en je gaat het blokje om,zijn ze verdwenen.

Dus jammer genoeg is er hier geen oplossing voor.

Maar voor die bommen kun je vast wel een mod downloaden...

je kan die aanvragen in ons moding fora, maar ik denk dat je niks vind want het is ook wel een gekke zet los santos op blazen :schater:

maar het zal mogelijk zijn denk ik, en je kan natuurlijk al in de grove street beginnen :D

waren sommige niet bezig om een atoombom te maken?

nee volgens mij niet maar het is mogelijk ^_^

en je kan kijken in Hosted Projects waar je meschien bij mafia stories een verzoekje in kan dienen :Y

Geplaatst:

En hoe wou je dat klaarspelen @ fiegel5?

Als je nu 20 hydra's over de hele stad plaatst elke straat 1 hydra,zou het nog niet lukken.

Rockstar heeft gewoon gedaan dat je nu 20 hydra's in grove street plaatst,dat je het blokje om loopt,de hydra's automatisch verdwijnen.

Geplaatst:
En hoe wou je dat klaarspelen @ fiegel5?

Als je nu 20 hydra's over de hele stad plaatst elke straat 1 hydra,zou het nog niet lukken.

Rockstar heeft gewoon gedaan dat je nu 20 hydra's in grove street plaatst,dat je het blokje om loopt,de hydra's automatisch verdwijnen.

ik zei dat je wel de grove street kan opblazen en voor de rest stem ik tegen dus :7

Geplaatst:

Grove street opblazen lukt ook niet want er gaat niks kapot!

Maar het gaat me om de grote ontploffing ^_^

De grootste ontploffing in gta san andreas wil ik maken.

Geplaatst:
De grootste ontploffing in gta san andreas wil ik maken.
Dan raad ik je aan om een aantal bommen op de snelweg te leggen, een opstopping te maken, wachten tot er veel voertuigen tot stilstand zijn gekomen en vervolgens de explosie te activeren. Het aantal bommen en het aantal exploderende voertuigen zal zeer veel grote explosies veroorzaken.

Het idee wat jij in gedachten hebt zal niet werken, omdat:

• De afstand tussen de geplaatste bommen mag niet te groot zijn, want anders zullen nooit alle bommen exploderen.
  • Je kunt maar op één plek tegelijk zijn, dus al zouden de bommen allemaal exploderen, je kunt ze niet allemaal zien of horen. Derhalve kunnen gebouwen niet kapot, dus de gevolgen zijn niet eens zichtbaar.
  • Je kunt de grootte van een explosie niet bepalen, wel de hoeveelheid explosies. Natuurlijk is de explosie van zeven bommen groter dan van twee bommen, maar hierna valt de grote weinig tot niet te beïnvloeden.

Geplaatst:

Jammer ik zat te denken aan een ketting reactie met allemaal hydra,s en dan zo een ontploffing te maken die heel lang duurt en vervolgens kunnen we elkaar gelukkig nieuwjaar wensen :dans:

Geplaatst:
Jammer ik zat te denken aan een ketting reactie met allemaal hydra,s en dan zo een ontploffing te maken die heel lang duurt en vervolgens kunnen we elkaar gelukkig nieuwjaar wensen :dans:

Tja, dit kan je misschien doen met een Carspawner, met carspawners kan je (Bijna bij alle) een shortkey instellen dus als je bijvoorbeeld op ctrl + c drukt, dat er dan een Hydra spawnt. Ik heb hier nog wel een betrouwbare Carspawner voor je: >klik< ik had zelf eerst een andere, maar je moet zelf maar even kijken hoe het werkt. Gewoon uitpakken met winrar, als je winrar nog niet hebt kan je dat hier vinden: >klik<.

Geplaatst:

Ik heb eens iets gezien, San Andreas Reminder of iets dergelijks. Het zorgt dat GTA: San Andreas alles onthoudt (het limiet wordt uitgezet). Dus dan kun je je 100 hydra's met bommen neerzetten. Ik heb nog gezocht, maar niet gevonden. Het stond in ieder geval op GTA Garage :)

Geplaatst:
granaatje bij je computer doet al wonderen

Wat bedoel je daarmee? :7

(Zodra hij post edit ik dit)

ik vindt het onzin dat je probeert een stad op te blazen, gebouwen gaant och niet kapot, hooguit 20 auto's en 30 mannetjes.... en het ziet er vast en zeker leuk uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...