Jump to content

Heel Los Santos opblazen

Recommended Posts

Geplaatst:

Welja zoek eens naar een topic van ikt dat gaat over de explosie grootte :puh: Ik heb daar namelijk met hem zitten nadenken en discussiëren waarna ik wat geprutst heb en een mod heb gemaakt de download staat er nog bij :puh: De explosies zijn nu wat groter dan normaal :puh:

Tom :cya:

Geplaatst:

Ik heb een filmpje gezien dat iemand heel veel vortexes opblaast. Hij doet wel iedere vortex stuk voor stuk dus hij heel vaak die code gedaan voor maar 1 vortex

Geplaatst:

Haha, hier de bedenker van de ''atoombom'' in GTA, wat nog niet gelukt is @.@ ... Ik heb onlangs een ''mod loader'' gevonden voor scriptfiles, zodat je de main.scm e.d. niet meer hoeft te vervangen. Ik ben nu aan het uitvogelen je daar dingen maakt, er zijn al verscheidene mods mee gemaakt, die zo te zien goed werken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is 't ook niet mogelijk om met z'n 2e iets te doen. 1tje staat bij het grote aantal Hydras.. de ander spwnt ze steeds.. ??

Geplaatst:

dit werkt dan wel alleen op de ps2. het werkt wel maar lastig want je kan niet heel ver van elkaar af en soms krijg je niet alles goed in beeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...