.:TOM:. Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Welja zoek eens naar een topic van ikt dat gaat over de explosie grootte Ik heb daar namelijk met hem zitten nadenken en discussiëren waarna ik wat geprutst heb en een mod heb gemaakt de download staat er nog bij De explosies zijn nu wat groter dan normaal Tom Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb een filmpje gezien dat iemand heel veel vortexes opblaast. Hij doet wel iedere vortex stuk voor stuk dus hij heel vaak die code gedaan voor maar 1 vortex Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Haha, hier de bedenker van de ''atoombom'' in GTA, wat nog niet gelukt is @.@ ... Ik heb onlangs een ''mod loader'' gevonden voor scriptfiles, zodat je de main.scm e.d. niet meer hoeft te vervangen. Ik ben nu aan het uitvogelen je daar dingen maakt, er zijn al verscheidene mods mee gemaakt, die zo te zien goed werken. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je daarvan links geven? Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Ja, het is de CLEO plugin, die kun je hier vinden: Klik! Bewerkt: 18 november 2007 door ikt Reageren
Jay; Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Is 't ook niet mogelijk om met z'n 2e iets te doen. 1tje staat bij het grote aantal Hydras.. de ander spwnt ze steeds.. ?? Reageren
hielkeh Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 dit werkt dan wel alleen op de ps2. het werkt wel maar lastig want je kan niet heel ver van elkaar af en soms krijg je niet alles goed in beeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.