Jump to content

terug patchen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

weet iemand waar je de patchback voor gta san andreas kunt krijgen of iets?

ik zit namelijk op 1.01 en ik moe top 1.0 zitten voor sa-mp

alvast bedankt

superelite1

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm, ik heb het programma gedownload en proberen te installeren maar als ik de folder heb aangegeven waar mijn GTA in staat verschijnt het volgende schermpje:

This Program cannot patch the installed version of San Andreas because of the following reason: F:\ROCKSTARGAMES\GTA SAN ANDREAS\gta_sa.exe: unknown version

maar ik heb toch echt 1.01 :N

Bewerkt: door Xilven
Geplaatst:
Hmmm, ik heb het programma gedownload en proberen te installeren maar als ik de folder heb aangegeven waar mijn GTA in staat verschijnt het volgende schermpje:

This Program cannot patch the installed version of San Andreas because of the following reason: F:\ROCKSTARGAMES\GTA SAN ANDREAS\gta_sa.exe: unknown version

maar ik heb toch echt 1.01 :N

Voor zover ik weet komt dit alleen maar voor bij een gecrackte versie van GTA_SA.exe.

Dus als je die heb, herinstalleren en dan gelijk patchen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem, patchen lukt gewoon niet...

En ik heb toch ECHT de originele versie, heb hem gekocht in de winkel en geen no-dvd crack gezet dus vraag ik me af wat hier mis is.

Geplaatst:

Het patchen van v1 naar v1.01 is in principe niet nodig. Rockstar heeft die patch uitgebracht nadat een bepaalde mod R* in een kwaad dachtlicht had gesteld waardoor die mod onbruikbaar werd, daarnaast zijn een paar kleine bugs aangepast. Als je gewoon V1 hebt heb je gewoon een goed werkend exemplaar die je niet per se moet patchen naar v1.01. Als je toch koste wat het kost V1.01 wil hebben installeer V1 nogmaals en probeer daarna nogmaals die patch. Als je V2 hebt zal je die weer eerst moeten downgraden naar V1 om die dan weer te patchen naar V1.01. Maar zoals gezegd is die patch geen pré en kan je die gewoon achterwege laten. Om de patch te laten werken op een Vista besturingssyteem zal je eerst SA administrator rechten moeten geven en die patch ook met administrator rechten moeten opstarten. Succes ^_^

Geplaatst:

Probeer geen save game te laden van een andere versie van GTA SA want het gaat gwn niet. Ik had men GTA SA eindelijk gepatched en kwam erachter dat hij gwn zalig crashte vanaf het laadscherm weg was en dus eigenlijk de game in wil gaan. Alweer opnieuw begonnen dus en het werkt weer.

Geplaatst:

Ik denk dat je een andere versie hebt dan wat de downgrader aankan. Want de downgrader kan die uit...ik dach: Amerika en Europa patchen, andere versies niet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...