Jump to content

een Panzer vernietigen,


Sawdust

Recommended Posts

Mooi gevonden. Waarschijnlijk bedoelde hij wel een Rhino, omdat dat een panserwagen is, én omdat de code voor de Rhino PANZER is. :) Ik heb het geprobeerd en het werkte, eerst dachte ik dat het alleen lukte om een tank te vernietigen door hem op zen kop te leggen, maar het werkt echt!

Ik heb het ook even met een vlamenwerper geprobeerd, en dit werkt ook! Dus nog een mogelijkheid dus. :)

Gewone bommen of een Rocket Launcher werkt niet, de rest ga ik niet uitproberen. :puh:

En de cheat voor molotov cocktails ('brandbommen') is THUGSTOOLS, niet NUTTERTOOLS. ;)

panzeryj9.jpg

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo wisten jullie dat nou weer niet? Spreekt toch voor zich dat ie wel kapot kan!? Is me zo vaak gelukt! In GTA SA kan het btw ook gewoon. Alleen is het dan wel slim om die no-reload cheat te doen, met 20 raketten van je Rocket Launcher ben je er dan namelijk nog lang niet.

De tank/rhino/panzer/wa-jij-wil-joh is dacht ik wél bulletproof, maar níet fireproof/explosionproof of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar daar gaat niet iedereen meteen naar zoeken, laten we het op deze manieren houden:

1. In Hyman Condo neerzetten, en hopen dat hij later niet meer spawnt.

2. Met Molotov-Cocktails vernietigen.

3. Met een vlammenwerper vernietigen.

4. Het water mee in rijden.

5. De tank met de loop onder laten komen.

6. Tijdens Sir, Yes Sir! de balk vol laten lopen.

7. 8-Ball's Bomb Shop

8. Code voor alle voertuigen in omgeving ontploffen

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...