Sawdust Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Als je een keer een panzer wilt vernietigen, moet je brandbommen hebben, te verkrijgen met cheat: nuttertools. als je tussen de 10-20 brandbommen tegen de panzer aangooit zal hij kapot gaan. GreetZ! Reageren
Grove4L Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Dat wist ik niet, nee... Ik dacht altijd dat hij overwoestbaar was EDIT: Sorry, ik dacht eerst dat je een Rhino bedoelde... Of bedoelde je dat ook? Bewerkt: 14 november 2007 door Grove4L Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Mooi gevonden. Waarschijnlijk bedoelde hij wel een Rhino, omdat dat een panserwagen is, én omdat de code voor de Rhino PANZER is. Ik heb het geprobeerd en het werkte, eerst dachte ik dat het alleen lukte om een tank te vernietigen door hem op zen kop te leggen, maar het werkt echt! Ik heb het ook even met een vlamenwerper geprobeerd, en dit werkt ook! Dus nog een mogelijkheid dus. Gewone bommen of een Rocket Launcher werkt niet, de rest ga ik niet uitproberen. En de cheat voor molotov cocktails ('brandbommen') is THUGSTOOLS, niet NUTTERTOOLS. Bewerkt: 14 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 die wist ik allang had ik ook al zelf ontdekt, ik d8 eerst dat hij onverwoestbaar was, totdat ik me verveelde en in de munitie winkel van litle haiti ging staan en wat ging gooien met brandbommen Reageren
K.O. Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hoezo wisten jullie dat nou weer niet? Spreekt toch voor zich dat ie wel kapot kan!? Is me zo vaak gelukt! In GTA SA kan het btw ook gewoon. Alleen is het dan wel slim om die no-reload cheat te doen, met 20 raketten van je Rocket Launcher ben je er dan namelijk nog lang niet. De tank/rhino/panzer/wa-jij-wil-joh is dacht ik wél bulletproof, maar níet fireproof/explosionproof of zo. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Nu we toch bezig zijn, laat ik maar eens een methode posten om een Panzer te vernietigen. Ik had ooit in dit topic en in deze post screenshots en uitleg gegeven om een Panzer te vernietigen. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Ja, maar daar gaat niet iedereen meteen naar zoeken, laten we het op deze manieren houden: 1. In Hyman Condo neerzetten, en hopen dat hij later niet meer spawnt. 2. Met Molotov-Cocktails vernietigen. 3. Met een vlammenwerper vernietigen. 4. Het water mee in rijden. 5. De tank met de loop onder laten komen. 6. Tijdens Sir, Yes Sir! de balk vol laten lopen. 7. 8-Ball's Bomb Shop 8. Code voor alle voertuigen in omgeving ontploffen Bewerkt: 14 november 2007 door Baffie Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 7. Eight Ball's Bomb Shop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.