Jump to content

Raar, politie in de Burger Shot.

Recommended Posts

Geplaatst:

IK zat een keer te klooien in SA had ik 6 sterren snel effe eten in een Burges Shot voor iik dood ben

Ben ik net binnen staan er militairen me optewachten en schieten me dood!? Dat vond ik heel raar want ik dacht dat ze nie naar binnen konden :N

Geplaatst:

Dit kan gewoon hoor, stel je bent in een restaurant, je koopt iets te eten dus je staat met je rug naar de deur, dit werkt dus zo, nu kunnen de poppetjes laden, ze komen niet naar binnen als jij op ze gericht blijft, anders zou dit heel lelijk zijn als er ineens een poppetje verschijnt. Dit werkt ook bij auto's, als je er bijv. een nodig hebt moet je even de andere kant op kijken, en dan komt er van de andere kant weer een auto. Zo gaat dit dus ook bij pedistrians, en in jou geval Cops/ politieagenten :).

Geplaatst:

Dit is een vrij populaire bug/glitch.

In elke restaurant keten bv: Well Stacked Pizza als je daar 6 sterren hebt en je gaat naar binnen staan die militairen er ook.

Niets aan te doen.

Geplaatst:

In elke restaurant keten bv: Well Stacked Pizza als je daar 6 sterren hebt en je gaat naar binnen staan die militairen er ook.

Niets aan te doen.

niet kwaad bedoelt maar dan is het toch geen bug als je bigs bericht leest.

of wel??

Geplaatst:

Niets aan te doen.

niet kwaad bedoelt maar dan is het toch geen bug als je bigs bericht leest.

of wel??

God jij zaagt veel :puh:

:7

Geplaatst:

Met twee sterren bijvoorbeeld staan er alleen agenten, maar als ik een keer schiet worden ze bang en duiken ze in elkaar :puh: Zoals alle andere peds. En ze vallen me ook niet aan ofzo. Ze staan daar maar wat.

Geplaatst:
God jij zaagt veel :puh:

wat bedoel je??

Met twee sterren bijvoorbeeld staan er alleen agenten, maar als ik een keer schiet worden ze bang en duiken ze in elkaar Zoals alle andere peds. En ze vallen me ook niet aan ofzo. Ze staan daar maar wat.

ja inderdaad is dit wat flauw maarja tss niet anders :schater:

Geplaatst:

ze komen wel binnen en schieten op je als je in een dans club staat (nee, ik heb het niet over de malibu) maar dan ook alleen agenten geen militairen ofzo

Geplaatst:

De Malivu is geeneens in San Andreas :cab: Maar ik heb idd nog nooi soldaten ergens binnen gezien... Misschien alleen als je een zes sterren level hebt. Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit geprobeerd heb...

Geplaatst:

Ik heb ze nog nooit binnen gezien in een gebouw ofzo zowat

meestal hoorde ik wel ontzetted veel schoten enzo maar nog nooit zowat binnen gezien

Geplaatst:

Ze komen er wel. Als je bijvoorbeeld een restaurant binnengaat terwijl je een wanted level van 2 sterren en hoger hebt. En als ze er niet zijn, moet je eens achter de toonbank gaan, dan zijn ze er meestal wel raar genoeg.

Geplaatst:
De Malivu is geeneens in San Andreas :cab: Maar ik heb idd nog nooi soldaten ergens binnen gezien... Misschien alleen als je een zes sterren level hebt. Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit geprobeerd heb...

ik bedoelde dat jullie niet denken dat ik het over VC had

Geplaatst:

ik heb weleens gehad dat ik alle mensen had vermoord, en de politie stond in de Well stacked pizza met hun handen in de lucht. :? (ik draaide me even om)

Geplaatst:
ik heb weleens gehad dat ik alle mensen had vermoord, en de politie stond in de Well stacked pizza met hun handen in de lucht. :? (ik draaide me even om)

zie het filmpje boven in het topic ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...