diamond Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 hallo ik zit nu bij de laatste missie van gta VCS op de ps2 en ik heb een probleem er hoort een helikopter op het vliegveld te staan maar die is er niet er staat op wikigta dat hij later beschikbaar wordt maar ik zit dus nu nog maar 1 missie bij het einde vandaan en hij staat er nog steeds niet wat moet ik doen? ik ben btw voor de 100% bezig en in de heli zit een zijmissie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Kun je ff vertellen welke missie je nog moet doen? En de Hunter (legerheli) komt pas vrij na de missie Over the Top. Zet ff punten in de tekst anders zien we niet wat je precies bedoeld Bewerkt: 14 november 2007 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 over the top moet ik nog doen dus bedankt nu snap ik waarom die er niet staat en ik maar zoeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 ik heb de missie af maar hij staat er niet wat nu???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 ik heb de missie af maar hij staat er niet wat nu???? Loop eens een blokje om, en kijk dan of hij er dan wel staat. Sommige spawnen dan als je niet met de camera op de spawnplek kijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Als je 'Over the Top' gehaald heb dan zou ik ook meteen even 'Last Stand' doen. Dit is de laatste missie van het spel, en daarna kan je een ontzettend leuke zijmissie doen met de Hunter, namelijk Skywolf. Hierbij moet je een aantal targets kapotschieten binnen een tijdslimiet. Als je het niet haalt, of als je er geen zin in hebt dan moet je twee keer op de 'up' toets drukken op je keypad om de missie te beeindigen, en dan heb je de Hunter voor jezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vic city stories freak Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 hier staat hij aan het eind van de landingsbaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tribia13 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 de legerhelikopter wordt pas beschikbaar na de laatste missie. maar af-en-toe gaat hij er niet staan. dan moet je gewoon effe het blokje om en normaal moet hij er dan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.