Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Bij een hydra kun je op de ps2 van die raketten afvuren die vanzelf achter motorvoertuigen aan gaan. Maar mijn vraag: is dit bij de hunter/leger helicopter ook mogelijk? En is dit ook mogelijk bij die aparte helicopter van het leger die bij area 69 staat? Zo nee bij welke luchtvoertuigen is dit wel mogelijk/liefst helicopters of traag vliegende vliegtuigen? Reageren
Donwell Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Nee, dit is niet mogelijk jammer genoeg. Je zult het op goed richtgevoel moeten doen. Wat wel mogelijk is bij de Hunter, is dat je de camera zó kunt instellen dat je hetzelfde vierkantje hebt wat ook is met een Rocket Launcher, zodat je wat nauwkeuriger raketten kunt afvuren. Hiervoor moet je even met de cameraknop de camera veranderen, welke dit is weet ik niet zeker. Reageren
Bling Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Juist omdat de Hydra zo’n snel luchtvoertuig is, is deze optie ingesteld. Deze functie is namelijk vooral handig om andere Hydra’s uit te kunnen schakelen (zie missie: Vertical Bird). Zonder deze functie is het zeer moeilijk / onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Wanneer je een 5 star wanted level hebt, zullen er ook Hydra’s in de lucht vliegen. Wanneer je je in de lucht bevindt met een ander luchtvoertuig, zullen deze Hydra’s je hinderen en beschieten. Wanneer de Hydra deze functie (warmtebommen) niet had, zouden zij nooit een bedreiging voor je kunnen vormen, gezien de vergelijking tussen de snelheid van het voertuig en de nauwkeurigheid van het schieten zonder warmtebommen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Het machinegeweer zoekt wel automatisch doelen als je dicht bij een voetganger of voertuig komt (ongeveer 30 meter). Op zich zou je het wel kunnen modden Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Juist omdat de Hydra zo’n snel luchtvoertuig is, is deze optie ingesteld. Deze functie is namelijk vooral handig om andere Hydra’s uit te kunnen schakelen (zie missie: Vertical Bird). Zonder deze functie is het zeer moeilijk / onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Wanneer je een 5 star wanted level hebt, zullen er ook Hydra’s in de lucht vliegen. Wanneer je je in de lucht bevindt met een ander luchtvoertuig, zullen deze Hydra’s je hinderen en beschieten. Wanneer de Hydra deze functie (warmtebommen) niet had, zouden zij nooit een bedreiging voor je kunnen vormen, gezien de vergelijking tussen de snelheid van het voertuig en de nauwkeurigheid van het schieten zonder warmtebommen. Ik heb deze missie gehaald met de hydra zonder deze functie te gebruiken. Omdat het niet wilde lukken om die andere hydra,s te raken heb ik mijn hydra geland en die andere hydra,s uit de lucht geschoten met die hittenzoekers die je vanuit de hand kunt afschieten. Dit heb ik gedaan op deze manier omdat ik deze functie nog niet wist toen ik aan deze missie begon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.