2fast{0} Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Hier heb ik weer wat gemaakt, het was even oefenen, maar toch iets gekregen. Graag wat tips, tricks en punten. Wees niet te kieskeuring. Mijn signature: mvg,2fast{0} Bewerkt: 14 november 2007 door 2fast{0} Reageren
Rullez Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik snapte dat je net was begonnen. En dit kan ej wel zien. Zoals je weet heb je heel wat effecten. Maar wie weet is het handig als je met layers gaat werken. Zodat je niet effecten over je hele signature hoeft te doen, want het is nu niet meer echt duidleijk. et lijken meer wat vlekken in de vorm van mensen. De tekst is wel erg leuk. Maar wat ik nu alleen nog kan zeggen is. Volg eerst wat tutorials. En vraag leden is voor wat hulp. MVG, Rullez 5/10 Reageren
AreZzo Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Graag tips? Ze komen eraan ! - Zoals hierboven gezegd, je kan best in verschillende layers werken. - Om zo'n effecten in een signature te verwerken kun je als beginner best je render een aantal keer dublicaten, daarna verplaatsen zodat ze heel je signature innemen, mergen met Ctrl+E zodat ze in 1 layer staan, nu kan je zoveel effecten doen als je wil, dat zal je achtergrond dan zijn, je moet dan nog een nieuwe layer maken en daar je oorspronkelijke render in plakken. - Buiten renders kan je ook brushes gebruiken. - Ik weet niet hoe je de rand gedaan hebt maar die kan je doen door Ctrl+A te drukken, Edit>Stroke gaan en daar je instellingen bepalen. Ik hoop dat je dit nog niet wist en er dus wat aan hebt als je nog vragen hebt ofzo PM maar Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hartelijk bedankt mensen, ik zal het proberen uit te werken. Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Lettertype: 5,66666666666667 Plaatsing: 6 Face: 6 Kleur: 5 Render: 5,33333333333333 Plaatsing: 6 Mooiheid: 5 Ingeblend: 5 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 6 Stijl: 6 Verdeling: 6 Achtergrond: 6 Effecten: 5 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Tja een van je mindere werken. Je moet je render niet on herkenbaar maken TOTAAL: 6 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Commentaar: Tja een van je mindere werken. Je moet je render niet on herkenbaar maken Dit was een van me eerste signatures, toen ik het nog niet echt begreep. hier hoeft niet echt meer op gerate te worden. Maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.