Neville Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb zonet Cyberlink PowerCinema gedownload om mijn videobanden te digitaliseren. Ik heb de videorecorder aangesloten op die computer via een coaxkabel. Als ik het programma opstart en laat scannen naar kanalen vind hij een kanaal waar de video op te zien is. Ik heb goed geluid, maar het probleem is dat het beeld onregelmatig zwart word, en daarna ineens weer gewoon. En zo gaat het door. Ik heb nog wel altijd geluid, maar niet altijd beeld. Ik heb de aansluiting gecheckt, dus daar ligt het niet aan. Bij de signaalinstellingen heb ik "Antenne" geselecteerd wat wel kleurenbeeld oplevert, want als ik "Kabel" selecteer krijg ik zwart wit beeld, maar dat terzijde. Mijn grafische kaart is: ATI Radeon X600. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen? Want ik wil graag wel gewoon volledig beeld hebben, anders heeft capturing ook geen zin. Alvast bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.