DenkaanHenk Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Ik wel , is echt leuk met topkok Herman den Blijker. Het programma zelf is ook leuk , en de opmerkingen van Herman en Reimpie zijn ook leuk. Gewoon toppie , leuker dan herrie in de keuken vind ik. Ze reizen ook overal naar toe , niet alleen in nederland. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Ik wel , is echt leuk met topkok Herman den Blijker. Het programma zelf is ook leuk , en de opmerkingen van Herman en Reimpie zijn ook leuk. Gewoon toppie , leuker dan herrie in de keuken vind ik. Ze reizen ook overal naar toe , niet alleen in nederland. Ja dat is leuk voor ze zelf! ze reizen overal lekker na toe en verdienen er ook nog geld aan ooknog!!! Geweldig werk Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Ik wel , is echt leuk met topkok Herman den Blijker. Het programma zelf is ook leuk , en de opmerkingen van Herman en Reimpie zijn ook leuk. Gewoon toppie , leuker dan herrie in de keuken vind ik. Ze reizen ook overal naar toe , niet alleen in nederland. Ja dat is leuk voor ze zelf! ze reizen overal lekker na toe en verdienen er ook nog geld aan ooknog!!! Geweldig werk ja inderdaad ik vind het ook zon lekker saai progama waar je je avond slapen mee doorbreng Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 ik vindt gordon ramsey leuker Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ja maar daar gaat het topic niet over , de vraag was Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Echt jongen stelletje spammers hierzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.