Jump to content

Herrie in het hotel

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Ik wel , is echt leuk met topkok Herman den Blijker. Het programma zelf is ook leuk , en de opmerkingen van Herman en Reimpie zijn ook leuk. Gewoon toppie , leuker dan herrie in de keuken vind ik. Ze reizen ook overal naar toe , niet alleen in nederland. ^_^

Geplaatst:
Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Ik wel , is echt leuk met topkok Herman den Blijker. Het programma zelf is ook leuk , en de opmerkingen van Herman en Reimpie zijn ook leuk. Gewoon toppie , leuker dan herrie in de keuken vind ik. Ze reizen ook overal naar toe , niet alleen in nederland. ^_^

Ja dat is leuk voor ze zelf! ze reizen overal lekker na toe en verdienen er ook nog geld aan ooknog!!!

Geweldig werk :zz:

Geplaatst:

Ja dat is leuk voor ze zelf! ze reizen overal lekker na toe en verdienen er ook nog geld aan ooknog!!!

Geweldig werk :zz:

ja inderdaad ik vind het ook zon lekker saai progama waar je je avond slapen mee doorbreng :duh:

Geplaatst:

Ja maar daar gaat het topic niet over , de vraag was Wie kijkt elke dinsdag om 21:30 op RTL 4 herrie in het hotel? Echt jongen stelletje spammers hierzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...