Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik weet dat als je een savegame download dat je die dan niet ergens anders zelf met de eer ervan mag opstrijken door hem ergens anders te donloaden te zetten onder je eigen naam. Maar mag je wel een savegame van bijv 100% helemaal veranderen en dan ergens anders te downloaden zetten? Dus stel ik download een 100% savegame en ik verander CJ helemaal en date bijv verder met een paar vriendinnen. en ik maak andere records enz, dan heb ik de savegame gemaakt zoals ik wil, mag ik hem dan wel ergens anders te downloaden zetten? Zo nee, stel ik kan een missie niet halen dus download ik een savegame daarna haal ik de rest van het spel zelf. Dan heb ik dus die savegame zover als hij nu is gehaald, mag ik hem dan wel ergens te downloaden zetten? Reageren
T-Designz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Volgensmij mag dat gewoon hoor. Want er staan geen rechten op savegames. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Nee, eigenlijk mag het niet, vooral niet eerste, want dan heb jij er vrij weinig aan gedaan. Tenzij de maker van de savegame er toestemming voor geeft, en je hebt gewoon puur geluk als niemand het merkt, maar dat is dan wel stom van je. Natuurlijk is het het leukst om zelf voor de 100% te gaan en die savegame te uploaden, tegenwoordig is dit weinig bijzonders. Er worden vaak savegame gemaakt tot een bepaald procent, waar je allerlij dingen hebt gehaald en je bijvoorbeeld bij San Fierro bent. Dat je bijvoorbeeld alle dingen die je kan halen (Dus ook import/ export etc.) gedaan zijn. Maarja, het licht er dus puur aan wat de maker van de savegame er van vindt. Edit @hierboven: Zoals je kan zien kan je bij deze savegame zien dat er dus duidelijk wel rechten opzitten. Hier de link: >klik<. En hier alsnog het regeltje: Rechten: Deze savegame mag alleen gebruikt worden voor privé gebruik en mag verder alleen gebruikt worden door gtagames.nl Hier word dus ook mee bedoelt dat je deze niet zo maar eventjes moet gaan veranderen en dan je eigen naam eronder zet, tenzij je dus toestemming hebt gekregen . Bewerkt: 14 november 2007 door Bigstijn Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Nee, eigenlijk mag het niet, vooral niet eerste, want dan heb jij er vrij weinig aan gedaan. Tenzij de maker van de savegame er toestemming voor geeft, en je hebt gewoon puur geluk als niemand het merkt, maar dat is dan wel stom van je. Natuurlijk is het het leukst om zelf voor de 100% te gaan en die savegame te uploaden, tegenwoordig is dit weinig bijzonders. Er worden vaak savegame gemaakt tot een bepaald procent, waar je allerlij dingen hebt gehaald en je bijvoorbeeld bij San Fierro bent. Dat je bijvoorbeeld alle dingen die je kan halen (Dus ook import/ export etc.) gedaan zijn. Maarja, het licht er dus puur aan wat de maker van de savegame er van vindt.Edit @hierboven: Zoals je kan zien kan je bij deze savegame zien dat er dus duidelijk wel rechten opzitten. Hier de link: >klik<. En hier alsnog het regeltje: Rechten: Deze savegame mag alleen gebruikt worden voor privé gebruik en mag verder alleen gebruikt worden door gtagames.nl Hier word dus ook mee bedoelt dat je deze niet zo maar eventjes moet gaan veranderen en dan je eigen naam eronder zet, tenzij je dus toestemming hebt gekregen . Dat is duidelijk maar dan nog een 1 vraagje: als ik nou zelf een missie niet kan halen, en ik plaats hem hier op het forum en laat hem dan door iemand anders halen en speel daarna weer verder, is het dan ook al meteen niet meer mijn savegame? en mag ik hem dan later ook niet meer ergens te donwloaden zetten? ook al heb je alles zelf aan die savegame gedaan op 1 missie na. Want ik heb Sa op de ps2 100% uitgespeeld. Maar dit wil ik ook op de pc versie kunnen doen en dan verschillende savegames plaatsen hier op het forum tot ik op de 100% zit met de game. Maar mijn probleem is dat mijn vader maakt om de maand de pc helemaal leeg, en dan raak ik dus ook mijn gehaalde savegame weer kwijt en kan ik weer overnieuw beginnen. En daar zit ik nu dus ook weer niet op te wachten Bewerkt: 14 november 2007 door sjors12345 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Memory stick Of uploaden op het forum en daarna weer downloaden Allemaal dingen die je met je savegames kan doen. En het is nog steeds jou savegame als je een andere één missie laat doen, maar dan moet je dat er wel even bij vermelden Reageren
Joriz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik weet dat als je een savegame download dat je die dan niet ergens anders zelf met de eer ervan mag opstrijken door hem ergens anders te donloaden te zetten onder je eigen naam. Denk dat als je dit te vaak doet je best wel aan kan worden geklaagd voor diefstal van data (of wat voor wet dan ook). Als je dus iemand werk gaat zitten bewerken vraag dan altijd om toestemming. (ook al is het maar een plaatje of save game). Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Als je een 80% savegame download, en je koopt al je eigen kleren, je doet het voor de rest allemaal zelf, dan kan niemand erachter komen dat jij dat hebt geript eigelijk. De story line is sowieso altijd hetzelfde. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Als je een 80% savegame download, en je koopt al je eigen kleren, je doet het voor de rest allemaal zelf, dan kan niemand erachter komen dat jij dat hebt geript eigelijk. De story line is sowieso altijd hetzelfde. ja maar dan vind ik dat het toch niet eerlijk is want je zet: hier is mijn 100% gehaalde savegame. terwijl je er maar 20% van de 100% haalt en de andere 80 iemand anders laat doen niet echt eerlijk ofwel Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Memory stick Of uploaden op het forum en daarna weer downloaden Allemaal dingen die je met je savegames kan doen. En het is nog steeds jou savegame als je een andere één missie laat doen, maar dan moet je dat er wel even bij vermelden Oke maar waar kan ik hem hier dan uploaden? En kan iemand mij dan even goed duidelijk uitleggen hoe dit werkt allemaal? Want ik geloof dat ik mijn savegame van de pc ergens moet inpakken en dan plaatsen en ook weer downloaden en weer uitpakken of zo iets? Maar daar heb ik geen verstand van dus als iemand me stap voor stap van pc naar internet en weer terug wil uitleggen hoe het werkt met die savegame? Want ik heb geen memorystick meer helaas dus vandaar. Alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Niet eerlijk, daarom doe ik het niet. En savegames hoef je niet in te pakken, dit is alleen met mods. Het venstertje waar je je bericht typt, heeft het uploadsysteem onder zich. Je bladert naar het bestand (in dit geval Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/gtasasf1 bijv.) en je klikt op 'uploaden', Je wacht even en je bent klaar Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 voor een USB stick kijk je hier >>>klik als je dat zoekt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.