Jump to content

Video Walktrough


THE_GAME_MEN!

Wat vind jij van een Video Walktrough ?!  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van een Video Walktrough ?!

    • Graag , Kan ik wel gebruiken !
      30
    • Sorry , Heb Ik Niet Nodig !
      11


Recommended Posts

Hallo,

Ik denk eraan om een Video Walktrough van alle missies in GTA SA te maken...

Ik wil alleen eerst weten of jullie het een goed idee vinden en het echt nodig vinden..

Wat is een Video Walktrough ?

Nou dat is een walktrough die niet wordt uitgelegd met tekst , maar dmv een video , ik speel dan die missie en neem hem op met mn webcam zonder geluid en kun je zien hoe ik hem heb gedaan....

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    16

  • X-TX

    5

  • GTA@SA

    5

  • BrokenTable

    3

Mijn tip:

Koop een tv kaartje voor je pc en sluit je ps2 op je pc aan. Dan heb je beeld en geluid, met een betere kwaliteit.

Bewerkt: door Little_OnE
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik denk eraan om een Video Walktrough van alle missies in GTA SA te maken...

Ik wil alleen eerst weten of jullie het een goed idee vinden en het echt nodig vinden..

Wat is een Video Walktrough ?

Nou dat is een walktrough die niet wordt uitgelegd met tekst , maar dmv een video , ik speel dan die missie en neem hem op met mn webcam zonder geluid en kun je zien hoe ik hem heb gedaan....

Freek

Kunnen wij niet samen werken want ik wou nog zo'n iets maken maar dan geen video maar screens-alleen ik had niemand voor, en ik wou dus alle missies met tekst beschrijven, + alle mappen, cheats, auto's of misschien met brokentable dat we dan zo'n ding voor gtagames maken compleet met alles er op en er aan en gratis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik denk eraan om een Video Walktrough van alle missies in GTA SA te maken...

Ik wil alleen eerst weten of jullie het een goed idee vinden en het echt nodig vinden..

Wat is een Video Walktrough ?

Nou dat is een walktrough die niet wordt uitgelegd met tekst , maar dmv een video , ik speel dan die missie en neem hem op met mn webcam zonder geluid en kun je zien hoe ik hem heb gedaan....

Freek

Kunnen wij niet samen werken want ik wou nog zo'n iets maken maar dan geen video maar screens-alleen ik had niemand voor, en ik wou dus alle missies met tekst beschrijven, + alle mappen, cheats, auto's of misschien met brokentable dat we dan zo'n ding voor gtagames maken compleet met alles er op en er aan en gratis :puh:

Ja , ok is goe...

------

@ Little One : Met die TV Kaart , ik WIL juist geen geluid omdat dan de filesizes enorm groot worden ik weet dat de qualititeit dan beter is maar des te hoger de quliteit des te horger file , dus ik ga het vandaag gewoon ff met mn webcam eens proberen...

Owyah , ik ben webmaster dus ik kan makkelijk websites in elkaar franselen , ik heb ook nog hosting als het écht nodig zou zijn ( Als we geen toestemming van Joriz zouden krijgen voor hosting op gta games ) maar voor filmpjes te hosten hebik geen plaatz

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

@ Little One : Met die TV Kaart , ik WIL juist geen geluid omdat dan de filesizes enorm groot worden ik weet dat de qualititeit dan beter is maar des te hoger de quliteit des te horger file , dus ik ga het vandaag gewoon ff met mn webcam eens proberen...

Owyah , ik ben webmaster dus ik kan makkelijk websites in elkaar franselen , ik heb ook nog hosting als het écht nodig zou zijn ( Als we geen toestemming van Joriz zouden krijgen voor hosting op gta games ) maar voor filmpjes te hosten hebik geen plaatz

Freek

Je kunt ook met TVkaart zonder geluid opnemen. Filmpjes op gtagames.nl komen er alleen op als je gecaptured zijn, niet als ze door een exerne camera gemaakt zijn ivm. de kwaliteit.

Zonder auto worden het nog grote bestanden en je hebt dan een zeer grote brandbreedte nodig met hosten. Ik ben een movie zonder autio aan het renderen, ik zal zo deze post editen met de grote van het bestand.

Ik heb een filmpje (640x480) van 25s laten renderen, met en zonder audio:

Zonder: 952kb

Met: 1252kb

Deze waarden zijn uiteraard sterk afhankelijk van de gebruikte settings en de inhoud van het filmpje.

PS: persoonlijk vind ik een filmpje van een paar minuten (en dat zijn missies al heel snel) zonder audio zijn erg saai.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

Ja , hmm , hmm , tja ik geloof dat ik dan een probleem heb mn ps2 saat benden en mn pc staat op mn kamer , ik wou de filmpjes met mn laptop opnemen... duz dan gaat het project niet door..

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik denk eraan om een Video Walktrough van alle missies in GTA SA te maken...

Ik wil alleen eerst weten of jullie het een goed idee vinden en het echt nodig vinden..

Wat is een Video Walktrough ?

Nou dat is een walktrough die niet wordt uitgelegd met tekst , maar dmv een video , ik speel dan die missie en neem hem op met mn webcam zonder geluid en kun je zien hoe ik hem heb gedaan....

Freek

Die bestaan al: *link verwijderd*

Misschien een beetje overbodig, maar je kunt natuurlijk bij een zelfgemaakte videowalktrough wel uitleg in het Nederlands bij zetten.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ! Ik ook eigenlijk , we doen het gewoon !

Stuur me maar materiaal van jou , ik heb mn eerste filmpje vandaag al gemaakt , ik upload het strx zodat jullie het kunne bekijken

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn, maar of het echt nodig is betwijfel ik want je komt met de gewone walkthrough al overal doorheen.

Maar als jullie het leuk vinden zou het wel een toegevoegde waarde hebben. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het fun om te doen , en ik ga het ook doen , boeit me niet wat iedereen ervan denkt..

Ik heb al een test movie gemaakt en geupload , zoals beloofd.

Moderators/Admins please de link niet verwijderen , het is GEEN Gta website , het is gewoon temp hosting en de links van GTA Games staan ervet gedrukt op !

DDL : http://www.angelfire.com/games5/gtasawalkt...ody_Harvest.WMV

LET OP : LINK KOPIEREN EN PLAKKEN IN JE BROWSER ANDERS WERKT IE NIET !

Freek

Bewerkt: door THE_GAME_MEN!
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...