Jump to content

Video Walktrough


THE_GAME_MEN!

Wat vind jij van een Video Walktrough ?!  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van een Video Walktrough ?!

    • Graag , Kan ik wel gebruiken !
      30
    • Sorry , Heb Ik Niet Nodig !
      11


Recommended Posts

En ik vindt het heel leuk dat jij en X-TX14-2 een Video-Walktrough maken echt cool hé ik wil een gewone Walktrough maken met Tekst en Plaatjes als ik dat kan ik kan ze met ACDSee cropen en dan kan ik ze hosten naar GTAGames.nl zodat ik ze daar kan plaatsen. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    16

  • X-TX

    5

  • GTA@SA

    5

  • BrokenTable

    3

Jaah maar ik bij mij zegt dat ie de server niet kan vinden

:blink: .

Maar als je die link nog 1 keer doet en dan op de Http:// Button kliken zodat ik er gelijk naar toe kan gaan.

GTA@SA

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens ik zoek nog mensen die willen helpen met dit project , om precies te zijn 2 mensen...

Je moet:

TV kaart hebben

Minstens 1 x per week me een filmpie sturen....

PB me als je intresse hebt

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mag het wel, maar zelf heb ik het niet nodig, ah misschien van de Zero missies, want die heb ik nog steeds niet gehaald, maar verder heb ik hem niet echt nodig

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag heeft petermurfje mij gevraagt of ik wilde helpen, ik vind het allemaal heel leuk en aardig maar ik heb er helemaal geen tijd voor, sorry jongens, mischien als ik weer naar school moet en gan stage meer heb want je moet veel tijd in stage steken ivb bewijzen leveren werkstukken maken enz..

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik ben het nu even op een andere host aan het uploaden omdat die andere host zuigt...

Maar voelt er echt NIEMAND iets voor om mij te helpen ?

Des te meer mensen des te weiniger je hoeft te doen?

Ik heb al:

THE_GAME_MEN! ( ik ;) )

lilthuner

petersmurfje

BTW : ik geloof dat mn broertje tv in op zn 9600 xt heeft dus misschien kan ik ook nog betere qualiteit geven dan ik dacht en ik heb al een webhost geregeld

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

wat moeten die mensen dan doen als ze je willen helpen  :D  :D  :puh:

Je moet:

TV kaart hebben

Filmpjes insturen ( geregeld )

--------

@ Joriz , ja dat is natuurlijk waar , maar ik heb een host gevonden zonder limit , alleen met file sizelimit van 10 mb voor een wmv , we zijn met hem aan het overleggen..

EDIT : Hier kun je straks vanaf 10:00 ( 's morgens ) de test video walktrough downloaden , he he , deze is nog met de webcam ik zal vandaag met de tv kaart proberen..

http://gtasa.bizhat.com/Body_Harvest.WMV

Freek

Bewerkt: door THE_GAME_MEN!
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik ben het nu even op een andere host aan het uploaden omdat die andere host zuigt...

Maar voelt er echt NIEMAND iets voor om mij te helpen ?

Des te meer mensen des te weiniger je hoeft te doen?

Ik heb al:

THE_GAME_MEN! ( ik ;) )

lilthuner

petersmurfje

BTW : ik geloof dat mn broertje tv in op zn 9600 xt heeft dus misschien kan ik ook nog betere qualiteit geven dan ik dacht en ik heb al een webhost geregeld

Freek

Heej,

Ik wil wel helpen! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...