Jump to content

Video Walktrough


THE_GAME_MEN!

Wat vind jij van een Video Walktrough ?!  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van een Video Walktrough ?!

    • Graag , Kan ik wel gebruiken !
      30
    • Sorry , Heb Ik Niet Nodig !
      11


Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THE_GAME_MEN!

    16

  • X-TX

    5

  • GTA@SA

    5

  • BrokenTable

    3

Jah weet ik , maar ik had niet meteen gezegd ik doe het toch maar niet , anywayz ik wouook helpen voor gtagames.nl maar je zei dat dat niet ging ... dus begin ik nu aan een videowalktrough

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

Jah weet ik , maar ik had niet meteen gezegd ik doe het toch maar niet , anywayz ik wouook helpen voor gtagames.nl maar je zei dat dat niet ging ... dus begin ik nu aan een videowalktrough

Freek

Je kan best vragen ik heb niet de lijding over het project. ;)

Ik las het bericht net opnieuw en ik wist niet eens dat ik het zei <_< was dus misverstand dat ik dat zei.

Link to comment
Delen op andere websites

BTW : ik geloof dat mn broertje tv in op zn 9600 xt heeft dus misschien kan ik ook nog betere qualiteit geven dan ik dacht en ik heb al een webhost geregeld

Freek

Lol die kaart heb ik ook.

ik kan ook wel zien of ik een paar filmpjes kan maken maar ik kan niet elke week hoor.

en ze worden behoorlijk groot.

Windows moviemaker ;)

Ik kan nien of ik een programma kan vinden die ze inpakt naar mpg. is net wat kleiner :puh:.

Frans Gabe Patrick van Beijeren Bergen en Henegouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nien of ik een programma kan vinden die ze inpakt naar mpg. is net wat kleiner :puh:.

Je kunt .wmv (de movies die oa. Windows Movie Maker (WMM) maakt) ook heel klein maken. Waar het om gaat is de juiste balans tussen kwaliteit en grootte zien te vinden.

Je kunt bij WMM ook aangeven hoe groot een bestand maximaal mag worden en dan wordt de compressie (en daarmee dus de kwaliteit) voor je bepaald.

@ Joriz , ja dat is natuurlijk waar , maar ik heb een

host gevonden zonder limit

Mag ik vragen waar? Is op zich namelijk wel interessant. De benodigde bandbreedte per maand zal namelijk gigantisch zijn: 1 filmpje van 10 MB wat 3x per dag gedownload wordt levert al een dataverkeer van ca. 1 GB op. Laat staan wat een volledige videowalkthrough te weeg zal brengen...

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waar? Is op zich namelijk wel interessant. De benodigde bandbreedte per maand zal namelijk gigantisch zijn: 1 filmpje van 10 MB wat 3x per dag gedownload wordt levert al een dataverkeer van ca. 1 GB op. Laat staan wat een volledige videowalkthrough te weeg zal brengen...

BrokenTable,

Onbeperkt bandbrete bestaat niet eens...

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waar? Is op zich namelijk wel interessant. De benodigde bandbreedte per maand zal namelijk gigantisch zijn: 1 filmpje van 10 MB wat 3x per dag gedownload wordt levert al een dataverkeer van ca. 1 GB op. Laat staan wat een volledige videowalkthrough te weeg zal brengen...

BrokenTable,

Onbeperkt bandbrete bestaat niet eens...

Op ieder hostingpakket zit idd. een limiet en zeker met veel movies zijn die al snel niet toereikend. Ik ben ook nite begonnen over een hosting zonder limiet.

Het geen limiet op de gegeven link zal slaan op de omvang van de site, niet op de het datagebruik.

(PS als je maar betaald is alles te koop :-) )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik ook , ikbegin overgins ook al met een GTA Advance Video Walktrough die ik met mn pc maak , 100% goede qualiteit + sound.

Als ik 2 minuten opneem kost dat maar 3kb !!!

Duzze :D

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ondertussen is er een full video walktrough beschikbaar hier:

**Reclame verwijderd**

had search gebruikt en dit was de enigste topic erover en hier stond ie er nog niet in...

[Edit door .Levi.: Al had je nou even opgelet dat deze topic uit januari afstamt.]

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...