Kyl-El Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hoi. ik wil graag mijn foto's wat beter gaan bewerken. ik heb wel een voorbeeldje van wat ik van me pic's wil gaan maken: mijn vraag is dus, met wat voor programma, of site op internet maak je zoiets? en als je iets weet, dan ook het liefst even een korte maar duidelijke uitleg ik heb wel iets gehoord dat je zoiets met photoshop kon maken, maar ik heb niet zo veel ruimte op mijn pc, dus heb ik photoshop er weer afgegooid want die was een paar gb groot Kyl Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Je had dit beter in het Graphics forum kunnen zetten, maar ik zal je proberen te helpen. Naast Photoshop heb je ook kleinere en gratis alternatieven. Zo is er bijvoorbeeld Gimp, waar je hier een artikel over vindt en daaronder de downloadlink. Het werkt ongeveer hetzelfde als Photoshop en is gratis. Voor meer alternatieven kan je natuurlijk in de Graphics fora terecht, waar ze je ongetwijfeld beter kunnen helpen dan ik. Succes ermee! Reageren
Kyl-El Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Je had dit beter in het Graphics forum kunnen zetten, maar ik zal je proberen te helpen. Naast Photoshop heb je ook kleinere en gratis alternatieven. Zo is er bijvoorbeeld Gimp, waar je hier een artikel over vindt en daaronder de downloadlink. Het werkt ongeveer hetzelfde als Photoshop en is gratis. Voor meer alternatieven kan je natuurlijk in de Graphics fora terecht, waar ze je ongetwijfeld beter kunnen helpen dan ik. Succes ermee! haha okee. ik heb blijkbaar het graphics forum over het hoofd gezien. ik ga hem zo downloaden en proberen, laat later vanavond of morgen wel horen of het is gelukt? btw; is het een erg ingewikkeld programma? Kyl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.