Jump to content

Socom Online

Recommended Posts

Geplaatst:

lol mag ik vragen waarom jij Socom 1 speelt :lol:

Hahah damn Socom 2 is in alle opzichten beter dan Socom 1

Maar je bedoeld cker ook dat je online bent met Socom.. Want als dat zo is zal ik snel Socom 2 halen want online op Socom 2 is een verademing in vergelijking op Socom 1. En het feit dat iedereen online Socom 2 speelt ipv van Socom 1.. B)

Overigens heb ik ook Socom 1 gespeeld (online natuurlijk want single player is boring) en toen heette ik DoH :lol: maar dat is alweer half jaar geleden maargoed... :)

Geplaatst: (bewerkt)

In januarie komt er Socom 3 uit . Weet niet of ik die ga kopen want nieuwe games zijn meestel rond de 60, en gaat er natuurlijk ook over of t een goed spel is , en als het om die prijs gaat kies ik liever killzone.

anders hou ik het bij een goedkooper spel socom 2 . of iets andres

en ik speel af en toe nog Socom 1 . Maar nu word het egt saai steeds dezelfde map

Bewerkt: door JBm*
Geplaatst:

Grapjas...

het spel komt zeker niet in Januari uit...

Want spel komt net als de vorige 2 delen een paar maanden eerder in Amerika uit. Want eerst moet er gekeken worden of het spel ook hier in Europa goed online speelt. En over het spel is nog niks bekends in Amerika wanneer het uitkomt dus hier in Europa kan het nog wel half jaar duren maarja... :)

Geplaatst:

Volgens

Volgens de website GameSpot verschijnt het actiespel SOCOM III in mei 2005 in Noord-Amerika.

GameSpot heeft dit vernomen uit een verklaring van acteur Rob Roy, medewerker van WCI Studios. Rob Roy beweerd mee te werken aan het personage 'Wardog' in SOCOM III. Sony en Zipper Interactive hebben de ontwikkeling van SOCOM III nog niet officieel bevestigd.

Komt hij in mei. :)

Geplaatst:

LEES :lol:

erstaat komt in mei in Noord Amerika

zoals bij vorige 2 delen duurt het dan nog paar maanden voordat die in Europa uitkomt want ze moeten eerst kijken of het op de europese netwerk goedloopt op de nieuwe socom :)

Geplaatst:
LEES :lol:

erstaat komt in mei in Noord Amerika

zoals bij vorige 2 delen duurt het dan nog paar maanden voordat die in Europa uitkomt want ze moeten eerst kijken of het op de europese netwerk goedloopt op de nieuwe socom :)

Zei toch dat hij in mei uitkomt. Ik zei niet dat hij in Europa uitkwam ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...