Jump to content

N.O.E

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan deze online kopen op bol. com voor 40 eurootjes.

En met die pictures, bedoel je daar zoiets mee als wat GTAGijsso doet? daarvoor heb je ImageShack nodig(hier te vinden.).

Geplaatst:
waar vind ik die armax cheatdevice dan want dat weet ik niet en hoe zet je eigenlijk een picture onder je naam want dat weet ik ook niet als ik dat mag vragen
Armax is idd te koop bij bol.com, maar volgens mij al vanaf €25. Een plaatje onder je naam is een avatar en die kan je bij je instellingen instellen. Klik bovenaan op de knop [Lid Menu], dan op 'Instellingen' en dan bij 'Persoonlijk profiel' op Avatar. Daarna kan je een plaatje uploaden mits die voldoet aan de maximaal toegestane afmetingen en grootte of een avatar uit één van de galerijen van dit forum kiezen. Succes ^_^
Geplaatst:

hey thanx maar ik ben nu al door de corona heengeraakt maar telkens ik wil landen klap ik mijn wielgstel uit en als ik de grond raak ontploft ie door een hydra die me aan flarden schiet

Geplaatst: (bewerkt)
hey thanx maar ik ben nu al door de corona heengeraakt maar telkens ik wil landen klap ik mijn wielgstel uit en als ik de grond raak ontploft ie door een hydra die me aan flarden schiet

Ik denk dat je dan iets te snel wilt landen (maar wat wil je ook met die Hydra's in je rug :puh: ). Laat je gas los als je wilt landen en ga wat met je neus 'omhoog' zodat je niet tegen de grond aanklapt, want dan springt het vliegtuig weer omhoog en vat je brand. Je kunt ook nog 'S' inhouden, zodat je geen gas meer geeft maar een beetje gaat zweven.

@Hieronder: Op de PS2 gebruik je dan het vierkantje (square), in plaats van 'S'.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik denk dat je dan iets te snel wilt landen (maar wat wil je ook met die Hydra's in je rug :puh: ). Laat je gas los als je wilt landen en ga wat met je neus 'omhoog' zodat je niet tegen de grond aanklapt, want dan springt het vliegtuig weer omhoog en vat je brand. Je kunt ook nog 'S' inhouden, zodat je geen gas meer geeft maar een beetje gaat zweven.

hoe bedoel je S het is voor ps2 maar voor pc heb ik het ook maar nog juist wat ik wil vragen is hoe je voor pc versie mods maakt en erop zet

Geplaatst:

Maken is heel ingewikkeld. Mods erin zetten is iets simpeler, gewoon de readme volgen. Om te leren modden, moet je hier zijn ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

nu is de missie bijna gelukt maar telkens ik land en dit is volgens mij niet normaal maar dan staan de politie , FBI , swat en het leger daar hoe komt dit nu weer

Geplaatst:
nu is de missie bijna gelukt maar telkens ik land en dit is volgens mij niet normaal maar dan staan de politie , FBI , swat en het leger daar hoe komt dit nu weer

dan zal je waarschijnlijk een tijdje boven de radar hebben gevlogen. Blijf dus een beetje onder de radar, hij geeft vanzelf aan waneer je er boven komt. ;)-

Geplaatst:

Je moet gewoon proberen heel laag over het water te vliegen.

En als de hydra`s toch achter je annkomen en ze schieten met raketten.

Moet je gewoon hele rare bewegeingen maken om die raketten te ontwijken.

OKE!!

• 5 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

hey jongens ik ben terug van weggeweest he ik heb nu die missie al een kleine 260x geprobeerd ( ja zelfs dag en nacht ) en lukt maar niet nu had ik gedacht om een save game aan te vragen maar welke risico's houdt dit in ik bedoel gaat mn game dan crashen of gebeurd er iets in-game of dergelijke ?

Bewerkt: door GTA007
Geplaatst:

Nee hoor. Het enige wat er gebeurd is dat iemand van het forum jouw savegame doet. Er wordt niks gemod of veranderd aan instellingen ofzo.

Het enige waar je even goed op moet letten is dat je even goed aangeeft welke versie je hebt en dat je je savegame in het goed forum zet. Voor het juiste forum klik hier en voor de aanvraagregels klik hier

Veel succes :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:
Nee hoor. Het enige wat er gebeurd is dat iemand van het forum jouw savegame doet. Er wordt niks gemod of veranderd aan instellingen ofzo.

Het enige waar je even goed op moet letten is dat je even goed aangeeft welke versie je hebt en dat je je savegame in het goed forum zet. Voor het juiste forum klik hier en voor de aanvraagregels klik hier

Veel succes :Y

hey mirrr thx maar die savegame is niet meer nodig ik heb die missie uitgespeeld door mn save game van mn pc op mn memory card van mn ps2 te zetten dus is die missie eindelijk gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...