tjoef Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Je kan deze online kopen op bol. com voor 40 eurootjes. En met die pictures, bedoel je daar zoiets mee als wat GTAGijsso doet? daarvoor heb je ImageShack nodig(hier te vinden.). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 waar vind ik die armax cheatdevice dan want dat weet ik niet en hoe zet je eigenlijk een picture onder je naam want dat weet ik ook niet als ik dat mag vragenArmax is idd te koop bij bol.com, maar volgens mij al vanaf €25. Een plaatje onder je naam is een avatar en die kan je bij je instellingen instellen. Klik bovenaan op de knop [Lid Menu], dan op 'Instellingen' en dan bij 'Persoonlijk profiel' op Avatar. Daarna kan je een plaatje uploaden mits die voldoet aan de maximaal toegestane afmetingen en grootte of een avatar uit één van de galerijen van dit forum kiezen. Succes Reageren
GTA007 Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 hey thanx maar ik ben nu al door de corona heengeraakt maar telkens ik wil landen klap ik mijn wielgstel uit en als ik de grond raak ontploft ie door een hydra die me aan flarden schiet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) hey thanx maar ik ben nu al door de corona heengeraakt maar telkens ik wil landen klap ik mijn wielgstel uit en als ik de grond raak ontploft ie door een hydra die me aan flarden schiet Ik denk dat je dan iets te snel wilt landen (maar wat wil je ook met die Hydra's in je rug ). Laat je gas los als je wilt landen en ga wat met je neus 'omhoog' zodat je niet tegen de grond aanklapt, want dan springt het vliegtuig weer omhoog en vat je brand. Je kunt ook nog 'S' inhouden, zodat je geen gas meer geeft maar een beetje gaat zweven. @Hieronder: Op de PS2 gebruik je dan het vierkantje (square), in plaats van 'S'. Bewerkt: 29 november 2007 door -Matthijs- Reageren
GTA007 Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 hey thanx maar ik ben nu al door de corona heengeraakt maar telkens ik wil landen klap ik mijn wielgstel uit en als ik de grond raak ontploft ie door een hydra die me aan flarden schiet Ik denk dat je dan iets te snel wilt landen (maar wat wil je ook met die Hydra's in je rug ). Laat je gas los als je wilt landen en ga wat met je neus 'omhoog' zodat je niet tegen de grond aanklapt, want dan springt het vliegtuig weer omhoog en vat je brand. Je kunt ook nog 'S' inhouden, zodat je geen gas meer geeft maar een beetje gaat zweven. hoe bedoel je S het is voor ps2 maar voor pc heb ik het ook maar nog juist wat ik wil vragen is hoe je voor pc versie mods maakt en erop zet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Maken is heel ingewikkeld. Mods erin zetten is iets simpeler, gewoon de readme volgen. Om te leren modden, moet je hier zijn Reageren
GTA007 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 nu is de missie bijna gelukt maar telkens ik land en dit is volgens mij niet normaal maar dan staan de politie , FBI , swat en het leger daar hoe komt dit nu weer Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 nu is de missie bijna gelukt maar telkens ik land en dit is volgens mij niet normaal maar dan staan de politie , FBI , swat en het leger daar hoe komt dit nu weer dan zal je waarschijnlijk een tijdje boven de radar hebben gevlogen. Blijf dus een beetje onder de radar, hij geeft vanzelf aan waneer je er boven komt. - Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Je moet gewoon proberen heel laag over het water te vliegen. En als de hydra`s toch achter je annkomen en ze schieten met raketten. Moet je gewoon hele rare bewegeingen maken om die raketten te ontwijken. OKE!! Reageren
GTA007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) hey jongens ik ben terug van weggeweest he ik heb nu die missie al een kleine 260x geprobeerd ( ja zelfs dag en nacht ) en lukt maar niet nu had ik gedacht om een save game aan te vragen maar welke risico's houdt dit in ik bedoel gaat mn game dan crashen of gebeurd er iets in-game of dergelijke ? Bewerkt: 18 januari 2008 door GTA007 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Nee hoor. Het enige wat er gebeurd is dat iemand van het forum jouw savegame doet. Er wordt niks gemod of veranderd aan instellingen ofzo. Het enige waar je even goed op moet letten is dat je even goed aangeeft welke versie je hebt en dat je je savegame in het goed forum zet. Voor het juiste forum klik hier en voor de aanvraagregels klik hier Veel succes Reageren
GTA007 Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Nee hoor. Het enige wat er gebeurd is dat iemand van het forum jouw savegame doet. Er wordt niks gemod of veranderd aan instellingen ofzo. Het enige waar je even goed op moet letten is dat je even goed aangeeft welke versie je hebt en dat je je savegame in het goed forum zet. Voor het juiste forum klik hier en voor de aanvraagregels klik hier Veel succes hey mirrr thx maar die savegame is niet meer nodig ik heb die missie uitgespeeld door mn save game van mn pc op mn memory card van mn ps2 te zetten dus is die missie eindelijk gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.