Jump to content

HELP! ik heb een virus

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb een virus er komen allemaal neppe popups in me balk en neppe warings en me internet startpagina is ook veranderd hitman por heeft niet geholpen

Geplaatst:

Misschien is het tijd om een virusscan aan te schaffen en te installeren.

Meestal kan je deze via onderwijsinstelling/bedrijf gratis/goedkoop krijgen.

Als je het er dan nog niet af kan krijgen is misschine een complete herinstallatie van je pc wel handig.

Maak wel backups en plaatst de backups van je belangrijke bestanden pas terug als op je nieuw geinstalleerde pc de volledige virusscan beveiliging weer draait.

Geplaatst:

ik ok dan word het dus een her installatie @_@ ff backups maken :(

of wacht eens.... ik denk dat het aan me systeem volder ligt dus... dan raak ik niks kwijt

Geplaatst:
ik ok dan word het dus een her installatie @_@ ff backups maken :(

of wacht eens.... ik denk dat het aan me systeem volder ligt dus... dan raak ik niks kwijt

Is het niet gewoon reclame ?

Heb jij ad aware ofzo erop gezet ?

Dat is een progje wat goed erin is om het te verwijderen.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je PC virussen oploopt, kan je het best de belangrijkste dingen op USB stick zetten en de harde schijf formatteren. Niét opnieuw installeren, want dan krijg je 2 schijven en dat kan écht voor problemen zorgen ;)

EDIT: Dát bedoel ik. Niet echt slim, want je PC gaat nu veel trager. Je kan het beste de andere partitie (Virus XP) verwijderen :Y.

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

is alopgelost hem XP er oniwu opgeten (alleen nu staat er 2X win XP prof als startup om te kiezen xD)

Geplaatst:

de her installatie voor een simpele infectie is echt totaal onnodig, behalve dat er een kwalitatief goede anti virus gebruikt had kunnen worden hebben we ook nog zoiets als hijackthis, waarmee infecties effectief en zeer volledig verwijdert kunnen worden

ben ik er eens een paar dagen niet begint het slechte security advies

Geplaatst: (bewerkt)

Ligt er natuurlijk aan wát voor soort virus er in de PC zit. Zit er een Trojan Horse op, kan je maar beter formatteren, want ze zijn érg lastig weg te halen :N In dit geval heb je wel gelijk :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

ik raad jullie avg aan en GEEN norton.Norton zuigt echt. 1 : hij vertraagt je systeem en 2 hij vind veel virussen niet en 3 je moet maandelijks betalen voor een slecht scannend prog :duh: avg is gratis,vind bijna alles en is gratis

Geplaatst:
Als je slim bent haal je hitman eraf. Het verwijderd bestanden die eigenlijk niet verwijderd mogen worden.

Dat had ik vroeger ook een keer, elke keer toen ik toen opstarte stond er dat er één of ander windows bestand ontbrak, maar gelukkig deed m'n computer het nog.

Wet je een goed alternatief?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...