Lissie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ben bezig met met sa 100% uittespelen ik heb het verhaal en gedaan en ben nu bezig met de bij missies maar ik weet niet wat ik krijg als ik politie heb gehaalt dus wat krijg je dan?en je moet ook op een nacht 10.000 stelen wat is de beloning daar voor ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ben bezig met met sa 100% uittespelen ik heb het verhaal en gedaan en ben nu bezig met de bij missies maar ik weet niet wat ik krijg als ik politie heb gehaalt dus wat krijg je dan?en je moet ook op een nacht 10.000 stelen wat is de beloning daar voor ? Jij vraagt erg veel :lol: Politie missie level 12: volle armor ( dan gaat die langzamer op ) En je krijgt alleen geld als je in 1 n8 aan 10.000 items hebt gestolen ik heb in elk geval niks gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 eeyz er is ook een heel makelijk truckje om de politie misies te halen je gaat gewoon op een politie motor politie auto ect.. zitten klikt op R3 ( zodat de misie start) dan wacht je totodat je een signaal wie je moet doden.. als je dat hebt dan ga je in een burger shot en als je dan even wacht dan gaan die tegenstanders vanzelf dood.. PS: je moet wel zorgen dat je voor de min terug op je politie moter, auto ect.. zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ohhh wist ik niet :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Koewl ! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.