Jump to content

Millie

DarthPineapple

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou kijk als ik met Millie wil gaan daten, dan zegt ze van dat ik de dik ben ofzoiets. Dus ik sporten zodat mijn spieren beter zijn, is dat gebeud is er dan weer iets mis met mijn kleding. Weet iemand wat voor kleding ik moet dragen om met haar te daten?

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij zegt ze wel eens "What do you mean, 'not fit'?". Vaak heb ik dan te weinig eten en niet genoeg spieren. Als ik dan even wat train, is het vaak wel over. Bij jou zegt ze dat je te dik bent. Train even wat op de fiets, zodat je afvalt. Zorg ervoor dat hij ietsje minder is dan ¼ van het balkje, vaak is dit genoeg. Kleding maakt op zich verder niet zo veel uit, maar je kunt natuurlijk even langs de Victim wat dure kleding halen; het heeft altijd effect. :Y

Edit@GhostRider:

Maar dat lukt niet als je

1. Gewoon voor de lol date, en niet voor de missie
  2. Ze meteen weer haar huis in gaat als ze je niets vind

:7

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Ok ik zal wel weer eens proberen.

Misschien als aanvulling: Als je begint emt daten van Millie kan je haar doodschieten! Als je dat doet belt Woozie je op om te zeggen dat je haar keycard binnen kan halen. Dit is natuurlijk een snellere manier :Y

Geplaatst:

Als je in een gesloten auto in de marker rijdt, of alle oysters hebt verzameld, maakt het niet uit hoe je eruit ziet. Dan wilt ze gewoon altijd met je daten, ongeacht hoe dik/dun/gespierd etc je bent. Stuk makkelijker dus. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je wat jij zou moeten doen? Niet naar de KVK maar je moet de 50 Oysters verzamelen :tu: Als je die allemaal hebt, zal het een vriendin niet meer uitmaken hoe je eruit ziet, maar je altijd willen daten :) Hoezo testosteron boost :Y

EDIT: :(

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...