KoenKucharek Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 ik heb net vice studios 2.2 gdownload en ik wil ped emoties doen en dan werkt het helemaal niet en om te bellen en dancen werkt niet en ihij blijf constand maar voertuigen spawnen wie kan mij helpen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Je zit hier net verkeerd. Voor vragen over mods en andere apparaten die niet met het spel zelf direct te maken hebben moet je in het moddingforum zijn, daar zijn wel mensen die weten hoe dat probleem te verhelpen valt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 ik begrijp de vraag niet.. vice studios is net zo als san an studios voor het maken van een film, als je een ped wil maken moet je instert + 1/6 drukken en houwden(tot dat er een ped komt) zorg wel dat je 1/6 gebruikt die naast de backspace ligt de anderen werkt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 ik begrijp de vraag niet..vice studios is net zo als san an studios voor het maken van een film, als je een ped wil maken moet je instert + 1/6 drukken en houwden(tot dat er een ped komt) zorg wel dat je 1/6 gebruikt die naast de backspace ligt de anderen werkt niet. nee dat is het nou niet als ik een ped laat spawnen kan ik geen autos meer laten spawnen ik ik kan ook niew belle ik kan de peds ook niet in een auto doen plz help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 READ THE README (en de GAMEKEYS) natuurlijk kan je peds wel in auto's doen.. je moet gewoon een auto maken: INSERT + 7/8 en dan L SHIFT + N/, voor ped 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.