Jopper47 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Hallo iedereen, Ik ben van plan om een nieuwe game weer eens te gaan kopen. Ik wil graag kiezen tussen Half Life 2 en Counter Strike Source. Welke van de 2 is nou het leukste/beste? Ik zou graag jullie mening willen horen. Alvast bedankt! Reageren
metal2you Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik vnd geen van deze echt heel leuk maar als ik zou MOETEN kiezen dan half life 2 (lekker eng) Greetz Metal Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik vnd geen van deze echt heel leuk maar als ik zou MOETEN kiezen dan half life 2 (lekker eng) Greetz Metal Hmmm... Lekker eng... Dus Half Life 2 is een soort thriller? Reageren
T-Designz Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik vnd geen van deze echt heel leuk maar als ik zou MOETEN kiezen dan half life 2 (lekker eng) Greetz Metal Hmmm... Lekker eng... Dus Half Life 2 is een soort thriller? Ik zou Cs:S kiezen. Daar heb je nog maanden plezier aan. Ik vind HL2 MP echt zwaar kut. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Oke, ik denk dat ik dan voor CS:S ga. Ik was gewoon bang dat Half Life 2 een miskoop zou worden! Bedankt! Greetz Johannes47 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Naja, als je een van de beste shooters ooit wilt spelen moet je zeker Half Life 2 kopen. Ga je liver voor wat meer speeltijd dan kan je Counter Strike Source gaan. Je kan ook de Orange Box kopen, dan heb je Half Life 2, Half Life 2: Episode 1 en Episode 2, Portal en de online shooter Team Fortress 2. Het zijn echt 5 top games voor 50 euro. Ook heb ik een keertje CS:S + HL2 voor 30 euro bij de bart smit gezien. Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ja en ik heb een keertje een klas genoot op mn acocunt laten spelen en ik was gelijk verbannen -.- Hij ging cheaten. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Ik heb ooit een box gekocht waar Half-Life 1, 2 en CS:Source in zaten. Kreeg er zelfs een t-shirt bij. Dus als je én een paar leuke games wilt hebben én voor lul wilt lopen in een Valve-shirtje, raad ik je die box aan. Bewerkt: 18 november 2007 door NilsHolgersson Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.