peter99 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 ik heb vandaag CoD4 ontvangen, en begon gelijk met installeren (was al bang dat mn hardware niet zou voldoen) en toen net probeerde ik MP en toen kreeg ik dit "(een of andere naam voor MP) werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht, dan gaat ie zoeken en dan staat er "er kon geen oplossing worden gevonden", weet iemand wat dit is ? P.S call of duty gaf dit aan: "It appears that Call of Duty did not quit properly the last time it ran.Do you want to run the game in safe mode? This is recommended for most people. It will change your system settings but not your controls." Help! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 weet iemand wat dit is ? Dat probleem komt me redelijk bekend voor; ik heb het wel eens gehad met COD1. Die melding krijg je als een spel bijvoorbeeld niet goed afgesloten is (ik neem aan dat je met singeplayer bent begonnen?). Misschien heb je op reset gedrukt tijdens het spelen of wellicht stopte je PC er abrupt mee, twee voorbeelden om een spel niet goed af te sluiten. Als het goed is, moet je bij het opstarten kunnen kiezen tussen een normale versie en een 'safe mode'. Wordt er om die laatste gevraagd, geef dan aan dat je dit niet wil. Probeer daarna nogmaals het spel te starten, als het goed is moet dit ook gewoon gebeuren. Blijkt dit bij jou niet het geval te zijn, dan kun je eventueel overwegen hem even opnieuw te installeren. Maar gezien de aard van het probleem, lijkt me dit (vooralsnog) niet nodig. Ik heb daarnaast ook nog even op Google gezocht, daar stuitte ik ook op een multiplayer probleem. Misschien kun je dit nog even doorlezen. Reageren
peter99 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) dat op die site is precies wat ik heb, maar eh drivers deleten lijkt me heel erg riskant, oja bij het installeren, zat ik midden in de installatie en toen ging me computer ineens allerlei updates installeren toen probeerde ik hem opnieuw te installeren en toen kwam er een bericht dat mogelijk sommige onderdelen niet goed of niet zouden werken, zou het hier aan liggen ? Bewerkt: 15 november 2007 door peter99 Reageren
T-Designz Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Dit heb ik altijd met GTA 2 Ik doe hem dan altijd safe mode. Geen andere dingen aan. Mischien dingen die je niet kunt zien maar je hebt er geen last van. EDIT : oops ik bedoel COD 2 Bewerkt: 15 november 2007 door T-Designz Reageren
peter99 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 goedenacht iedereen (ik ben enigste online lid nu) zelfs in de safe mode weigert ie, bij een site met comments op CoD4 stond ook dat iemand die het probleem had met een geintergreerde geluidskaart een microfoontje inplugte, zou dit mischien de oplossing zijn ? Reageren
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Zou kunnen ja. Wat ook een oplossing is is om het te vragen op een een of andere forum met iemand die het zelfde probleem heeft. Reageren
peter99 Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 ik ga morgen naar da winkel een headset of micr. kopen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.