Fbi-Crew Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Dus je hebt Vice City En je hebt er wat mods eropgezet (Niet MtaVC) dan kan je Mta niet spelen maar hoe speel je mta met die mods die je op VC gezet hebt?? want ik heb een nederlandse politie auto en daar wil ik mee spelen op mta Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Volgens mij kan dat niet, en als dat zo was hadden mensen állang trainers gebruikt zoals Onsterfelijkheid en dat zou niet leuk zijn Reageren
MXR Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hmmm...ik snap niet echt wat er zo leuk is aan het rijden in nederlandse politieauto terwijl de andere spelers in het spel hem dan toch niet zien. Maar als je het perse wilt is de enige oplossing zoon gekraakte client. Maarja die raadt ik je ook niet want dat gaat ook weer ten koste van andere dingen (langzaam granaten gooien etc) Bovendien is het VERBODEN. Met die weinige MTA servers die er nu nog zijn zou het zonde zijn om gebanned te worden voor een autotje lijkt mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.