Jump to content

een vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo, vijn dat ik deze site nog nie vergete ben. ^_^

maar ik had een vraag over SA want als anderen mij aanvallen dan negeert de politie dat gewoon maar als ik iets verkeerds doe dan gaan ze achter me aan. :duh:

kan iemand me dat verklaren? :?

@hieronder@: kk bedankt 0_0

Bewerkt: door kamranoi
Geplaatst:

Ik snap het ook niet echt, misschien is het omdat je al meerdere misdaden hebt gepleegt. Als de politie bijv. achter een dief aan zit en je schiet erop komen ze op jouw af. Maar volgens mij is het zo omdat je al meerdere misdaden hebt gepleegt. Hier is niks aan te doen :N

Geplaatst:

Dat is denk ik niet de verklaring visser23, ik denk dat er gewoon geen verklaring achter zit. Maar als iemand op jou schiet en een politie staat erbij, dan gaat die wel vaak achter die andere persoon aan hoor. Maar denk dat je er niet al te veel achter moet zoeken, want inderdaad lang niet altijd. Misschien een bewuste keuze van Rockstar, misschien een foutje, misschien een vergeten onderdeel... Wie zal het zeggen?

Geplaatst:

Mij valt het ook wel op.

Nog een voorbeeld: Soms komt de politie gewoon tegen mij aanrijden (soms zelfs gewoon zonder dat ik een ster heb of dat zn sirene op staat) en dan als ik tegen hem rij of ik doe iets terug krijg ik direct politie.

Nuja , volgens mij is het om wat fun in het spel te houden , want de politie weet nooit wie er begonnen is ook niet.

Geplaatst:

Ik heb bij SA (ps2) als iemand op mij schiet dan gaat die politie op hem af als ik niks doe maar bij de Stories is dat niet. Dat is wel raar.

Geplaatst:
Ik heb bij SA (ps2) als iemand op mij schiet dan gaat die politie op hem af als ik niks doe maar bij de Stories is dat niet. Dat is wel raar.

Volgens mij kan dit niet. In géén elk geval gaat de politie achter iemand aan, tenzij het standaard gaat zeg maar. Dan rent de Politie achter een crimineel aan en als je diegene dan slaat krijg je geld. Hetzelfde systeem werkt ook bij Vice City :Y

Geplaatst:

In San Andreas heb je volgens mij niet het 'Good citizen' principe. Als ik een crimineel neermep die de politie achterna zit, komen zij mij achterna. De politie houdt buiten dat ook nog uitgebreide achtervolgingen waarbij gebruik van vuurwapens altijd wel voorkomt.

Geplaatst:
In San Andreas heb je volgens mij niet het 'Good citizen' principe. Als ik een crimineel neermep die de politie achterna zit, komen zij mij achterna. De politie houdt buiten dat ook nog uitgebreide achtervolgingen waarbij gebruik van vuurwapens altijd wel voorkomt.

er word inderdaad veel geschoten echt slaan doen ze niet bij andere mensen :7

Geplaatst:
Volgens mij kan dit niet. In géén elk geval gaat de politie achter iemand aan, tenzij het standaard gaat zeg maar. Dan rent de Politie achter een crimineel aan en als je diegene dan slaat krijg je geld. Hetzelfde systeem werkt ook bij Vice City :Y

Zoals MartyCeha al uitlegde, kan dit niet. Volgens mij is het juist wel zo dat als iemand op jou schiet, dat de politie erachteraan gaat. Volgens mij is het zo dat als Ballas/Vagos/whatever op jou schieten, de politie daarachter aan gaat, maar als je terugschiet gaat de politie op jou af...

Hoe dan ook, we kunnen hier lang of kort over praten, maar we zullen het nooit weten. Of één van jullie zou moeten infiltreren in Rockstar om de werkelijke reden te weten :clown:

Geplaatst:

Hallo,

Bij mij gaat de politie wel achter anderen aan.Ik zie de politie vaak rennen achter andere dus!!!!!

Ik kan niet gepakt worden omdat ik altijd de cheat: AEZAKMI in tik.Dat is voor No Police.Als ik zes sterren wil doe ik het alsvolgt. Ik start een trainer.Kijk op de info lijst,voor snelle cheats.Ik ga terug naar San andereas.Ik doe de deuren opslot-> Tik de 2 toetsen in voor 6 sterren en huplakee.Ik heb garage trainer.Teleport trainer.Cam trainer.Allerlei trainer.ik gebruik ze niet allemaal maar ok.Maar ik stop dit bericht en ga op GTA San andereas.

Groetjes

L156

>>> Door _KoE_Mzungu: Warez is illegaal en dus op dit forum verboden. Dus ook het aanbieden van hulp hierbij, lees ook even >>de regels van dit forum<< door. ^_^ <<<

Geplaatst:

Als ik in het spel rondrij en ik doe niks zie ik ook wel eens de police achter iemand an rijden met sirenen en op ze schieten maar ik denk dat het komt omdat ik Riot code heb ingevoerd en toen heb gesaved ik wist toen nog niet dat je dat niet moest doen

Stan V

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...