Jump to content

G-Unit


kamranoi

wie lijkt e't leuk om G-Unit in GTA IV tegen te komen?  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. wie?

    • mij lijkt e't leuk
      4
    • mij nie
      4
    • twijfel een beetje.,.,.,
      3
    • G-Unit komt er zeker nie in.
      12


Recommended Posts

Het lijkt mij onlogisch omdat er geen enkele bekende artiesten zaten in de andere Gta's..

En ik denk dat Rockstar daar niet eens bij na denkt. :N

Ongetwijfeld zullen er wel andere bekende artiesten in zitten,maar G-unit lijkt mij niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij onlogisch omdat er geen enkele bekende artiesten zaten in de andere Gta's..

En ik denk dat Rockstar daar niet eens bij na denkt. :N

Ongetwijfeld zullen er wel andere bekende artiesten in zitten,maar G-unit lijkt mij niet!

Nooit Vice City Stories gespeeld? :7 Super bekende artiest zit daar in, namelijk niemand anders dan Phil Collins ^_^

------------

Ik denk dat er weinig van G-Unit te bespeuren zijn in Liberty. Dit om de simpele reden dat Rockstar dit helemaal niet belangrijk vind en het GTA gevoel dan ook weg gaat, als er veel echte dingen in komen. Wie weet komen er wel parodies o.i.d. van G-Unit en andere artiesten, maar dat weet niemand zeker, natuurlijk.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet maar denk het niet

Maar vind het eigenlijk wel jammer dat er niet een paar nummers van nu inzitten maar misschien hebben we dan wel iets op de ps3 dat we onze eigen muziek kunnen luisteren :puh: wat nu bij enkele spellen kan.

Bewerkt: door Romal
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet maar denk het niet

Maar vind het eigenlijk wel jammer dat er niet een paar nummers van nu inzitten maar misschien hebben we dan wel iets op de ps3 dat we onze eigen muziek kunnen luisteren :puh: wat nu bij enkele spellen kan.

Er zitten wel moderne nummers in GTA 4, alleen vooral van onbekende artiesten. En ja, ik denk dat ze wel, net als bij de PSP gta's iets doen voor de ps3 zodat je je eigen muziek kan luisteren. Bij de 360 kan dit sowieso al, bij elk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij onlogisch omdat er geen enkele bekende artiesten zaten in de andere Gta's..

En ik denk dat Rockstar daar niet eens bij na denkt. :N

Ongetwijfeld zullen er wel andere bekende artiesten in zitten,maar G-unit lijkt mij niet!

Nooit Vice City Stories gespeeld? :7 Super bekende artiest zit daar in, namelijk niemand anders dan Phil Collins ^_^

Ik bedoel ook enkel rappers..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dat G-Unit in NY actief is dus vroeg ik me af wie het leuk lijk om G-unit in GTA IV te hebben.

(mijn vriend heeft bullet-proof)

Als gorilla unit er in was zou ik het niet eens meer kopen.

Het moet wel leuk blijfen hea :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...