jeroendejong Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 heej iedereen, ik heb nu net een mclaren (hoe schijf je dat) geïstaleerd, maar zodra ik een (scherpe) bocht maak, kantelt hij al. hij vervangt de uranus... iemand enig idee hoe ik hem beter kan laten sturen ??? Of minder snel kan laten kantelen Jeroen Zonder code's graag. XD Gta san andreas verie 1 veel gemod Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) In de welbekende MTL (Master Tutorial List) is een uitleg te vinden over het Handling.cfg bestand, die de stuur karakters en acceleratie etc. van auto's bepalen. Daar vind je ongetwijfelt je antwoord Tip:Zoek met de browser-zoekmachine (CTRL+F) naar het woord 'handling' (zonder citaat tekens). Greetz Bewerkt: 15 november 2007 door Galiorix Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Waarom is iedereen zo lui op dit forum ? Zo zou ie beter moeten gaan Tom handling.rar Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Waarom is iedereen zo lui op dit forum ?Zo zou ie beter moeten gaan Tom Lui? Wie? Als je alles voor iedereen gaat voorkauwen doen ze het zelf niet. De topicstarter vraagt om een manier om hem minder te snel te laten kantelen en niet om een custom handling te maken. Dus ik geef hem het advies zodat hij alles zelf kan doen. Greetz Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 JeroenZonder code's graag. XD ? Tom Reageren
jeroendejong Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 JeroenZonder code's graag. XD ? Tom jah er is ook zo'n maximale besturing ofzo maar voor de rest iedereen bedankt, ik denk zelf dat ik het meest heb aan de opmerking van "Galiorix" wand ik wil het zelf ook wel eens proberen Jeroen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.