Jump to content

Driving- en Flying School en Paramedic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand voor mij het volgende doen lukt niet bij mij.

Driving school alles gold halen. (nog 3 dingen dacht ik)

Flying school alles gold halen. (alleen nog parachute onto target)

Paramedic challenge tot en met lv 12 uitspelen.

(alles moet wel zonder cheats)

pm me naar dit email adres en ik stuur je de save en alvast bedankt voor degene die mij wil helpen uit de brand.

Bewerkt: door Bling
Emailadres verwijderd en topictitel aangepast.

Een savegame kun je gewoon uploaden op het forum ;) Onder het venster waar je je bericht typt bevindt zich het uploadsysteem. Klik op bladeren, en ga naar de locatie van je savegame (Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files), en dan selecteer je je savegame (meestal heet die GTASAsf1 of iets dergelijks, het nummer achteraan kan tussen de 1 en de 9 liggen). Dan klik je op OK en uploaden. Dan wacht je even, en hij is geüpload. Nu kunnen anderen jou savegame downloaden en jou helpen :) En dan uploaden zij de savegame weer ;)

En het is niet toegestaan om emailadressen te geven :7 Alleen via PB mag dat.

EDIT: Bling is gewoon de moderator :D

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Welkom op het forum,

Het aanvragen van een savegame is op dit forum geen enkel probleem: daar hebben we immers een apart subforum voor, waar ik dit topic dus ook even heen verplaatst heb. Er zijn echter wel wat regeltjes aan het plaatsen van een savegame aanvraag verbonden:

1) Je dient het lijstje uit dit topic te gebruiken.

2) Je dient een duidelijke topictitel aan je topic te geven, zodat mensen direct weten om welke missie(s) het gaa(t)(n).

3) Het plaatsen van een emailadres in je post is op dit forum niet toegestaan. Je kunt gewoon je savegame in dit bericht plaatsen, wat mogelijk is via de uploadfunctie of diverse andere uploadsites.

4) Voor dit soort topics hebben we een apart subforum, maar daar verwees ik je al eerder naar.

Wanneer je je savegame eenmaal geplaatst hebt, wil ik de missies wel voor je doen! :tu:

ok sorry :engel:

Missie(s):Driving en Flying school alles gold en paramedic tot en met lv 12

Cheaten: (nee)

Versie:1

Overig:n.v.t.

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Zulutaart
Geplaatst:

Driving School - Alles goud!

Behaald:

• Burn and Lap - goud
  • The '90' - goud
  • Alley Oop - goud
  • City Slicking - goud

Beloning: De Bullet en Hotknife zullen nu tevens op de parkeerplaats spawnen.

Flying School - Alles goud!

Behaald: Parachute onto Target - goud

Beloning: Ook de Hunter zul je nu op Verdant Meadows terug kunnen vinden.

Tijdens het behalen van deze evenementen, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige doelstellingen!

GTASAsf1.b

P.S. Aangezien ik - na het voltooien van bovenstaande - weinig zin (en tijd) heb om de Paramedic missie nog te doen, hoop ik dat een ander deze van mij over wilt nemen..?

Geplaatst:
Ik zie dat je de savegame geplaatst hebt. Mooi, dan ga ik voor je aan de slag! :bier:

ty :bier:

Paramedic - Mission Passed!

Beloning: Max health.

- $$$

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...