Kyl-El Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) EDIT: ik heb al ongeveer wat ik wou, maar ik heb nog steeds een vraag hoe laat je bij de randen van het plaatje het een beetje vervagen naar wit? zoals bij dit plaatjes is gedaan: als je kijkt dan zie je dat om de foto van Loupy heen (dus niet de tekst), daar zit een witte rand, als iemand weet hoe dat moet en dat wil uitleggen..? Kyl Bewerkt: 16 november 2007 door Kyl-El Reageren
M4X Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Volgensmij bedoel je gewoon de 'outer glow'. Dit selecteer je bij Layer->Layer Style->Outer Glow. Om te voorkomen dat je dit op het hele plaatje en dus ook op de achtergrond toepast moet je eerst je render uitrenderen (met de magic wand tool of de polygonal lasso tool), en dan dan moet je het geselecteerde deel dat je een outer glow wilt geven duplicaten met Ctrl+J. Maar als dit al gedaan is dan moet je gewoon even naar Layer-> Layer Style -> Outer Glow gaan. Kijk ook eens in de Photoshop Guide, daar vind je een nog uitgebreidere beschrijving van alle opties. Veel succes Reageren
Kyl-El Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Volgensmij bedoel je gewoon de 'outer glow'. Dit selecteer je bij Layer->Layer Style->Outer Glow. Om te voorkomen dat je dit op het hele plaatje en dus ook op de achtergrond toepast moet je eerst je render uitrenderen (met de magic wand tool of de polygonal lasso tool), en dan dan moet je het geselecteerde deel dat je een outer glow wilt geven duplicaten met Ctrl+J. Maar als dit al gedaan is dan moet je gewoon even naar Layer-> Layer Style -> Outer Glow gaan. Kijk ook eens in de Photoshop Guide, daar vind je een nog uitgebreidere beschrijving van alle opties. Veel succes heb je het over gimp of over photoshop? want ik gebruik namelijk gimop Reageren
M4X Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Volgensmij bedoel je gewoon de 'outer glow'. Dit selecteer je bij Layer->Layer Style->Outer Glow. Om te voorkomen dat je dit op het hele plaatje en dus ook op de achtergrond toepast moet je eerst je render uitrenderen (met de magic wand tool of de polygonal lasso tool), en dan dan moet je het geselecteerde deel dat je een outer glow wilt geven duplicaten met Ctrl+J. Maar als dit al gedaan is dan moet je gewoon even naar Layer-> Layer Style -> Outer Glow gaan. Kijk ook eens in de Photoshop Guide, daar vind je een nog uitgebreidere beschrijving van alle opties. Veel succes heb je het over gimp of over photoshop? want ik gebruik namelijk gimop Ooh sorry ik had het over Photoshop, maar zoals je uit mijn post hierboven kan lezen is het zo gedaan met Photoshop, dus als je dit wilt dan kan je even een Graphic Aanvraag of een pb sturen naar een photoshopper Reageren
Kyl-El Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Volgensmij bedoel je gewoon de 'outer glow'. Dit selecteer je bij Layer->Layer Style->Outer Glow. Om te voorkomen dat je dit op het hele plaatje en dus ook op de achtergrond toepast moet je eerst je render uitrenderen (met de magic wand tool of de polygonal lasso tool), en dan dan moet je het geselecteerde deel dat je een outer glow wilt geven duplicaten met Ctrl+J. Maar als dit al gedaan is dan moet je gewoon even naar Layer-> Layer Style -> Outer Glow gaan. Kijk ook eens in de Photoshop Guide, daar vind je een nog uitgebreidere beschrijving van alle opties. Veel succes heb je het over gimp of over photoshop? want ik gebruik namelijk gimop Ooh sorry ik had het over Photoshop, maar zoals je uit mijn post hierboven kan lezen is het zo gedaan met Photoshop, dus als je dit wilt dan kan je even een Graphic Aanvraag of een pb sturen naar een photoshopper haha okee, ik heb ondertussen al wat plug-ins voor gimp gedownload waarmee je hetzelfde effect kunt creëren. toch bedankt weet jij toevallig ook hoe je van die soort sterretjes maakt ik bedoel, ik heb oorbellen, en dan wil ik bij een foto van mij bij mijn diamanten oorbellen zon soort ster doen, dat het lijkt alsof mijn oorbellen echt heeeel erg blinken of zijn daar ook brushes voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.