Gta Ripper Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Na een lange break weer begonnen met PS Bewerkt: 15 november 2007 door Gta Ripper Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ziet er wel vet uit met die groene ogen en dat zwart/ grijze. Alleen vind ik dat groen iets te groen 10/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ziet er wel vet uit met die groene ogen en dat zwart/ grijze. Alleen vind ik dat groen iets te groen10/10 Haha, bedankt voor je rate! Waarom geef je eigenlijk een 10 als er een nadeel aan zit? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ziet er wel vet uit met die groene ogen en dat zwart/ grijze. Alleen vind ik dat groen iets te groen10/10 Haha, bedankt voor je rate! Waarom geef je eigenlijk een 10 als er een nadeel aan zit? Omdat hij er voor de rest top uitziet, geen commetaar op de rest. Alleen had je de ogen iets donkerder moeten maken, dan zou het beter passen. Van mij krijg je een... 9,5/10 Vanwege de ogen. mvg,2fast{0} Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Lettertype: Plaatsing: 0 Face: 0 Kleur: 0 Render: 8 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 7 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 8 Stijl: 8 Verdeling: 0 Achtergrond: Effecten: 8 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Ik vind het leuk en lekker simpel. Gewoon (volgensmij) c4d renders bovenaan zetten. Dan lijkt het niet zo leeg. Het is mooi en je sig is gelukt. TOTAAL: 8 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.