2fast{0} Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Mijn vraag is hoe krijg ik de achtergrond van een plaatje weg ? Ik zou dit niet weten. En zou het graag willen gebruiken. mvg,2fast{0} Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Mijn vraag is hoe krijg ik de achtergrond van een plaatje weg ? Door je te focussen op hetgeen je graag uitgeknipt wilt hebben. Heb je bijvoorbeeld een leuke wallpaper en wil je een cut-out maken, dan zul je de cut-out moeten uitknippen. Een goede tutorial waar dat allemaal uitgelegd word, vind je hier. Daarnaast zul je ook veel gebruik moeten maken van de 'Soft (Magic) Eraser Tool' (E). Als tip wil ik je nog meegeven dat het vooral iets is wat je moet leren, de tutorial geeft al je een hele grote duw in de juiste richting. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Mijn vraag is hoe krijg ik de achtergrond van een plaatje weg ? Door je te focussen op hetgeen je graag uitgeknipt wilt hebben. Heb je bijvoorbeeld een leuke wallpaper en wil je een cut-out maken, dan zul je de cut-out moeten uitknippen. Een goede tutorial waar dat allemaal uitgelegd word, vind je hier. Daarnaast zul je ook veel gebruik moeten maken van de 'Soft (Magic) Eraser Tool' (E). Als tip wil ik je nog meegeven dat het vooral iets is wat je moet leren, de tutorial geeft al je een hele grote duw in de juiste richting. Hartelijk dank -Mathijs- ( goed gespeld ? ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.