Jump to content

Hoe hal je de achtergrond van een plaatje weg ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vraag is hoe krijg ik de achtergrond van een plaatje weg ? :?

Ik zou dit niet weten. :N En zou het graag willen gebruiken.

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

Door je te focussen op hetgeen je graag uitgeknipt wilt hebben. Heb je bijvoorbeeld een leuke wallpaper en wil je een cut-out maken, dan zul je de cut-out moeten uitknippen. Een goede tutorial waar dat allemaal uitgelegd word, vind je hier. Daarnaast zul je ook veel gebruik moeten maken van de 'Soft (Magic) Eraser Tool' (E). Als tip wil ik je nog meegeven dat het vooral iets is wat je moet leren, de tutorial geeft al je een hele grote duw in de juiste richting. :Y

Geplaatst:

Door je te focussen op hetgeen je graag uitgeknipt wilt hebben. Heb je bijvoorbeeld een leuke wallpaper en wil je een cut-out maken, dan zul je de cut-out moeten uitknippen. Een goede tutorial waar dat allemaal uitgelegd word, vind je hier. Daarnaast zul je ook veel gebruik moeten maken van de 'Soft (Magic) Eraser Tool' (E). Als tip wil ik je nog meegeven dat het vooral iets is wat je moet leren, de tutorial geeft al je een hele grote duw in de juiste richting. :Y

Hartelijk dank -Mathijs- ( goed gespeld ? :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...