Galiorix Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Dit word het centrale topic voor al mijn tekeningen. Ik tekende vroeger heel vaak. Als ik ergens heen ging naar familie ofzo dan nam ik altijd papier en een potlood mee zodat als ik de tijd en zin had, ik lekker kon tekenen. De laatste jaren (sinds groep 8 zeg maar, zit nu in de 2e) is het tekenen afgenomen tot 0. Maar nu ben ik weer een beetje begonnen en het is leuk dus ik ga er weer mee beginnen. Dit is mijn eerste tekening sinds lang, het is een Bavaria bierdopje + het bavaria logo. Hij is nog lang niet af, hij moet nog ingekleurd worden etc. Tips en rates zijn natuurlijk altijd welkom Greetz Bewerkt: 15 november 2007 door Galiorix Reageren
Venzio Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Prachtig echt een kunstwerk 10/10 ! Ja klappen erg mooi hoe heb je die gemaakt Btw Letters wel goed gemaakt als je hebt getekent :O 1/10 slecht ![/font] lees dit niet ! alleen de andere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.