Joriz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 MTA 0.4.5 is bijna klaar. Staat nu al op 90 %!! Nu nog even voordat het uitkomt. Zover ik weet is MTA 0.4.5 alleen wat bug fixes en kleine details erbij. MTA Blue is echt de grote nieuwe versie. Toch wil ik dus nog vragen wat verwacht jij van MTA 0.4.5 Ik verwacht een betere cheat beveiliging. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 cheat beveiliging, ja daar mocht inderdaad wel iets aan gedaan worden. In de huidige MTA kwam ik helaas teveel cheaters tegen. En ik verwacht er ook wel meer van zoals batere gameplay enzo :lol: Reageren
[XII]Extent Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Changes to GTA3: * New Map ( Shoreside Vale ) * Synced skins * Character classes * Bug fixes Changes to VC: * Stunt mode changes (hinted at) * Bug fixes These are the only changes we know about so far. The team haven't revealed the rest, but I'd assume that they'd make some VC improvements as one of the criticisms aimed at 0.4 was that there weren't enough VC changes. bron mtavc.com Geen zin om ff te gaan vertalen.. Reageren
Sander Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) ik hoop dat ik in mta 0.4.5 minder crashes heb want dat is egt iri <_< Bewerkt: 9 januari 2005 door sander Reageren
Rea Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 de crashes vind ik niet echt irri maar sommige bugs wel zoasl de nade/molo glitch dus ik hoop dat ze die weghale Reageren
RTS Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Mooi er wordt iets gedaan aan de stuntmode Reageren
Jarno Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik heb dat ze de glitches en bugs eruit halen. Ik bedoel bugs zoals nades en stuff. Reageren
MPlay Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ja Ik Verwacht Meer Cheat Beveiliging Meer Opties Betere Stunt Mode En Natuurlijk All Seeing Eye Compatibel En Minder Unhandled Reageren
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik verwacht minder crashes, heb ik heel vaak als ik dood ben en wil weer spawnen krijg je die crash, die is zwaar irritant ja Reageren
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik verwacht minder crashes, heb ik heel vaak als ik dood ben en wil weer spawnen krijg je die crash, die is zwaar irritant ja Probeer mta opnieuw op te starten, dan krijg je ze misschei niet maar na het spawne want vroeger had ik dit ook en nu crash ik nooit meer na het spawne Reageren
Furi0uz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 cheat beveiliging, ja daar mocht inderdaad wel iets aan gedaan worden.In de huidige MTA kwam ik helaas teveel cheaters tegen. Beveiliging tegen cheaters zal niet beter worden als dat het nu is, waarschijnlijk wel iets anders en zullen cheaters weer een nieuwe hacked client maken, maar het programmeren blijft hetzelfde waardoor het voor cheaters dus gewoon te verwijderen is en blijft... MTA:Blue schijnt wel een goede beveiliging tegen cheats te hebben... En ik verwacht er ook wel meer van zoals batere gameplay enzo :lol: Wat is er mis met de gameplay? De gameplay is op zich gewoon GTA zelf, dat mensen af en toe niet te raken zijn ligt niet aan MTA, maar aan de lag van de personen ed... Uiteraard zitten er nog wel wat foutjes in, maar hier valt best mee te leven... Denk ook dat hier vrij weinig aan zal veranderen in MTA 0.4.5, er is te weinig nieuws verschenen over deze nieuwe versie, waardoor ik niet verwacht dat er echt iets verassends in zal zitten... Crashes zullen ook niet weggaan, komt door de manier waarop MTA gecodeerd is (scm files), MTA:Blue word anders gecodeerd en zal hierdoor geen (of iig minder) crashes hebben. Wel verwacht ik dat er enige bugs zullen verdwijnen, maar Nade-glitch, Run-glitch ed., denk ik niet. Aangezien ze die van 0.3 naar 0.4 ook niet eruit hebben gekregen. Armor-glitch zal waarschijnlijk wel verdwijnen, aangezien die niet mogelijk was in 0.3... @ Mplay: ASE compatibel is het al... Voor Stuntmode verwacht ik ook niet veel veranderingen, misschien een spectate optie oid, maar veel meer niet eigenlijk, aangezien het niet echt het populairste gedeelte van MTA is... Misschien dat er wel 1 of ander 'race-systeem' te verwachten is... Verder hoop ik op meer kogels voor de M60, aangezien het wapen niet te doen is met maar 75 kogels, en aangezien er vrij weinig mensen tegenwoordig nog als mexican spawnen is het vrij moeilijk meer kogels voor de M60 te verkrijgen. Hiertoe is het MTA team iig zeker wel toe in staat... Verwacht er verder weinig van, wat kleine fixes, meer niet... Als er grote veranderingen inzaten had het wel "MTA 0.5" geheten, wat dus nu niet is, wel opvallend is 0.4.5, 0.4.2, 0.4.3 en 0.4.4 worden ineens overgeslagen, waardoor er waarschijnlijk wel meer veranderingen zullen komen dan als het 0.4.2 zou zijn oid... Meeste veranderingen zullen overigens voor MTA:GTA3 zijn en niet voor MTA:VC... Reageren
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Meeste veranderingen zullen overigens voor MTA:GTA3 zijn en niet voor MTA:VC Waarom voor gta3? <_< Gta vc is nieuwer !!! Reageren
RTS Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Meeste veranderingen zullen overigens voor MTA:GTA3 zijn en niet voor MTA:VC Waarom voor gta3? <_< Gta vc is nieuwer !!! Lekker slimme opmerking! Waarom niet? GTA3 is nog niet zo uitgebreid. Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 MTA 0.4.5 is bijna klaar. Staat nu al op 90 %!!Nu nog even voordat het uitkomt. Zover ik weet is MTA 0.4.5 alleen wat bug fixes en kleine details erbij. MTA Blue is echt de grote nieuwe versie. Toch wil ik dus nog vragen wat verwacht jij van MTA 0.4.5 Ik verwacht een betere cheat beveiliging. hoe kan je dan aan mta bleu of mta 0.4.5 komen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.