Jump to content

james bond nightfire

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik zoek bij james bond nightfire voor de pc het koffertje bij de 7e missie voor in de keuken

:Y

Geplaatst:
hallo ik zoek bij james bond nightfire voor de pc het koffertje bij de 7e missie voor in de keuken

:Y

Is dat die missie in de villa? Ik kan me vaag nog enkele dingen herinneren, maar ik weet helaas niet meer exact waar de koffer ligt. Indien je vastloopt in een missie, is het raadzaam om een walkthrough te zoeken. Een walkthrough is een complete beschrijving van het hele spel, ook van de missies. In die walkthrough wordt per missie exact beschreven wat er moet gebeuren en wat de bedoeling is. Ik raad je aan deze walkthrough eens door te lezen, de kans is groot dat je met behulp daarvan de missie wel kunt halen. In ieder geval veel succes!

Geplaatst:

neej het is een soort wolken krabber van phoenix :Y

Edit:

ik heb er 1 in het nederlands nodig graag maar tog bedankt

>>> Door Froodooo: Volgende keer de edit-knop gebruiken, in plaats van twee berichten een minuut achter elkaar plaatsen. ;) <<<

Geplaatst:
neej het is een soort wolken krabber van phoenix :Y

Edit:

ik heb er 1 in het nederlands nodig graag maar tog bedankt

>>> Door Froodooo: Volgende keer de edit-knop gebruiken, in plaats van twee berichten een minuut achter elkaar plaatsen. ;) <<<

Sorry, dan heb je pech. Er is geen enkele Nederlandse walkthrough te vinden al je het mij vraagt, ik kan het fout hebben hoor.

Greetz X-boy

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb hem al uitgespeeld dus dit topic is :slotje: en kan een moderator ook eve doen

• 1 maand later...
Geplaatst:
ik heb hem al uitgespeeld dus dit topic is :slotje: en kan een moderator ook eve doen

Als ik jou zal zijn zal ik dit topic laten rusten voor als meer mensen er terecht willen komen of er vragen over hebben dan kunnen ze jou Bijvoorbeeld vragen hoe dat je hem hebt uitgespeeld hebt dus als ik jou was zal ik hem laten rusten

;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...