Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben wat gaan klooien met photoshop aan de hand van deze tut van levi. Ik heb hem niet helemaal aangehouden maar ben zelf een beetje gaan klooien.

Heb 2 versies

V1

post-60100-1195212731.png

V2

post-60100-1195212782.png

Ik weet dat het niet echt goed is maar het is echt de eerste keer dat ik wat probeer :7 Dus ik zou graag horen wat ik anders moet doen en wat ik kan verbeteren. Dus raten is niet echt nodig :D

Geplaatst:

Aardig mooi voor een eerste signature.

Maar mischien moet je de achtergrond niet wit laten. 8)

Voor de rest ben ik ook net begonnen en weer ik dus weinig andere tips. :$

Veel succes verder.

Geplaatst:

Leuk dat je mijn tutorial hebt gevolgd. Het ziet er niet slecht uit maar wel wat leegjes. Ik vind v2 de beste, daar zie nog duidelijk het ripple effect. Doordat je de signature zo breed maakt krijg je veel leegte, zoals je nu hebt. Zou je bijvoorbeeld nog wat tekst neerzetten aan één van de zijkanten dan zou het al weer wat meer opvulling zijn. Probeer je effecten wat meer uit te breiden naar de zijkanten. Op een donkere achtergrond vind ik het persoonlijk niet zo heel mooi staan, ook daar zullen de effecten wat uitgebreider moeten. Ik zie dat je daar een lichteffect hebt gemaakt, aan 1 kant staat het niet zo mooi. Zoiets kun je beter in het midden doen in dit geval. Gewoon veel oefenen, succes!

Geplaatst:

Ziet er niet gek uit, versie één ziet er stukken beter uit want versie twee lijkt uitgerekt. Er zit opzich wel een goeie flow in, en ook het je het mooi naar een centraal punt geleidt, maar het is wel wat leegjes. Misschien wat spatter op de lege witte plekken, en een border in de kleur van de arm van je render.

Keep it up!

Geplaatst:
En hoe maak ik spatters op haar arm? Het zou wel leuk zijn als je me dat dan ook uitlegt :Y Voor de rest bedankt :tu:

Deze tutorial zal je wel helpen. Hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...