2fast{0} Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb wat tuts geprobeerd, geleerd en begrijp ze een beetje. Van een aantal heb ik nu deze signature gemaakt : Wat vinden jullie ervan ? Tips graag. Want ze helpen echt. Reageren
M4X Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Redelijk voor je één van je eerste sig's, maar ik denk dat je er goed aan doet nog wat tutorials over inblenden en over een background te volgen. Hier en hier vind je tutorials die je waarschijnlijk goed kunt gebruiken. De border en de tekst zijn redelijk goed, al zou ik zelf donkere kleuren hiervoor gebruiken omdat de background ligt is. Verder kan je de background ook nog wat beter opvullen met bijvoorbeeld andere brushes, of nog een render 65% Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Versie 2 dan maar. Geen comments of tips ? Bewerkt: 16 november 2007 door 2fast{0} Reageren
T-Designz Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Je hebt de mooie dingetjes weg gehaalt en de lelijke dingetjes verbetert De text staat mooier zo maar de border is weer minder. Ik vond de groene border mooier eerlijk gezegd, De render is al klein dus je hoeft em niet meer te verkleinen en ik vind het eingelijk een beetje leeg maar dat geeft niet bij een beginner v1.0 =7 v2.0 =6.7 Reageren
AreZzo Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik vind de 2de eigenlijk beter Maar ik zou de border overal laten zien, ook op de render... Dat donkerblauw geeft een wat coolere kleur dan dat lichte. De tekst is ook beter Alleen vind ik de lens flare niet zo goed passen hier.. Achja ik vind hem heel goed voor jou niveau ! 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.