dupree Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 ik had 2 sterren en ik was van mijn moto geramt . mijn moto zat vast in een brug en ik wou erop stappen en ik zat in de brug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 wat wil je daarmee zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Haha,dat is nu gewoon een glitch. Een glitch is gewoon een klein foutje in het spel.Beschadigt niets aan je spel ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Dit zul JIJ veel vaker tegenkomen zoals: auto's half in de weg of op een huis gespawnt. of:dode peds op de vloer dit komt doordat VCS heel veel Glitch en bugs heeft maar natuurlijk zijn er ook leuke bugs Check deze links: Klikdeklikklik Klikdeklikklik Bewerkt: 16 november 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.