T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Hey Ik krijg net cod4 binnen en ik install hem. Nu staat er dit : ----- Initializing Renderer --------- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 1.4 Vertex shader version is 1.1 Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Error during initialization: Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? Bewerkt: 16 november 2007 door T-Designz Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Heb je het gedownload? Reageren
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Nee op bol.com gekocht. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Zo te zien aan de foutmelding, is je videokaart te oud of in ieder geval niet goed genoeg om COD4 te draaien. Misschien moet je een nieuwe kaart aanschaffen of het spel ruilen voor een andere die je videokaart wel ondersteund. Mvg, Flitskikker Reageren
joshoon Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Nee Flitskikker.... Dat is niet gelijk de goede oplossing... Er staat namelijk 'Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.' Ff met nadruk op het dikgedrukte... Ga ff naar de website waar je videokaart van is... En probeer een nieuwe driver te installeren... In mijn ervaring lukt dit altijd. En is altijd de oplossing geweest. Als het niet werkt moet je het zonder de gloweffecten doen. Want zoals er staat... Glow will be disabled. Bewerkt: 19 november 2007 door joshoon Reageren
T-Designz Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Nee Flitskikker.... Dat is niet gelijk de goede oplossing...Er staat namelijk 'Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.' Ff met nadruk op het dikgedrukte... Ga ff naar de website waar je videokaart van is... En probeer een nieuwe driver te installeren... In mijn ervaring lukt dit altijd. En is altijd de oplossing geweest. Als het niet werkt moet je het zonder de gloweffecten doen. Want zoals er staat... Glow will be disabled. Ja dat wil ik ook maar je kan hem dan niet op starten Maar probleem is al op gelost. Ik koop een xbox 360 met cod4 want ik ga mijn computer niet upgraden Reageren
joshoon Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Nee Flitskikker.... Dat is niet gelijk de goede oplossing...Er staat namelijk 'Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.' Ff met nadruk op het dikgedrukte... Ga ff naar de website waar je videokaart van is... En probeer een nieuwe driver te installeren... In mijn ervaring lukt dit altijd. En is altijd de oplossing geweest. Als het niet werkt moet je het zonder de gloweffecten doen. Want zoals er staat... Glow will be disabled. Ja dat wil ik ook maar je kan hem dan niet op starten Maar probleem is al op gelost. Ik koop een xbox 360 met cod4 want ik ga mijn computer niet upgraden Dan kun je die voor de PC net zo goed verkopen aan de gameshop lol Reageren
T-Designz Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Nope die ga ik houden voor als ik later wel een nieuwe computer ofzo krijg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.