kuys Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Onderwerp: Legerachtig/oorlog Soort design: Signature Size design: 400 bij 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Doe je best en succes Wie wilt:D?
RuftCrush Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik wil wel tegen je, alleen moet ik nog tot 12 uur vandaag wachten i.v.m. een andere battle die tot 16 november duurt
kuys Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Oke ik wil het wel met je aangaan, ik post zometeen mn sig, zit nu momenteel op andere computer.
Gijsso Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kuys RuftCrush Ik zeg Kuys. Die is wat meer deze tijd. Die van RuftCrush is wat Halo-achtig en ik vind die niet zo mooi
PrI3sT Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 die van ruftcrush vind ik mooier omdat het gewoon beter bij elkaar past
.Syfes Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kuys: Veel heb je niet gedaan .Stock in je sig dan gewoon slordig een groene soft brush rond je stock en dan een font . Tip: Selecteer je je sig (ctrl-a) dan ga je naar edit ,dan neem je stroke en neem 5px .Dan heb je een mooi stroke en is het veel netter . RuftCrush : Bij jou is het ietsje beter .Beter afgewerkt .Maar zou de kleur ietsje lichter genomen hebben . Stem gaat naar : RuftCrush Jullie zijn allebei goed bezig maar jullie moeten nog veel leren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik stem : RuftCrush Hij gebruikt zijn kleuren beter. Bij Kuys lijkt het alsof het gebrusht is en nik meer aan gedaan is.En blauw met groen is niet zo mooi. Dus mijn stem gaat naar RuftCrush KUTGW
.Levi. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Winnaar RuftCrush +1 punt voor jou. Verliezer Kuys, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts