stefan14 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Hallo, Ik heb laatst(van middag) een save gedownload(100%), nu heb ik een vraag waar staan de esco bars? In vice city kan ik de escobars wel vinden maar in vice city stories niet:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Escobars? dat is toch het vliegveld? maar als je iets anders bedoelt: niet alle dingetjes zijn heltzelfde (huizen ezo uitgesloten) Als je trouwens met hoernen; hoeren bedoelt: ze staan meestal s'avonds op de stoep Bewerkt: 16 november 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Escobar, het vliegveld, staat er gewoon nog. Ik denk dat je de club Malibu en Pole Position bedoelt, de stripclubs. Pole Position is helaas niet toegankelijk in VCS, en Club Malibu is nog in de aanbouw, helaas. Wel lijken sommige Empire Buildings (met name Loan Shark en Pimping) op deze clubs. Ook kan je op straat met een willekeurige prostituee je auto induiken zoals hierboven al gezegd werd @hieronder: En de reden daarvan is dat Club Malibu nog niet helemaal af was in 1984, en dat heeft niks te maken met een liedje op de radio over club Malibu Bewerkt: 16 november 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Hoezo, Malibu in aanbouw? Hij is gewoon niet toegangkelijk, net zoals bijna ieder gebouw dat in VC wel toegankelijk was (de Ammunations uitgesloten). Op Fresh 105 hoor ik toch echt de DJ zeggen (voor 'It's Like That' van Run DMC): 'Vice City, Vice Bitches, Club Malibu We're going...' en dan begint het liedje. Wel gek voor een club die niet bestaat hè Bewerkt: 16 november 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.