Dizzee Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 I'm on a roll. wat vinden jullie er van? Reageren
RuftCrush Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Wow man goed gelukt Vooral die van Lloyd Banks vind ik mooi. Reageren
Pitbull Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Het is lang geleden dat ik een rate heb gegeven... Wow man goed gelukt Vooral die van Lloyd Banks vind ik mooi. Zal ik dan maar eens een deftige rate geven Lloyd Banks: Eerst en vooral is je signature wat paars uitgevallen. Natuurlijk is dat de bedoeling, maar je mocht het iets minder maken. Nu lijkt Lloyd Banks zelf paars... Je effecten/achtergrond zijn/is uitstekend, zelf zou ik het niet kunnen. Zoals het effect rond zijn nek, hij springt precies uit 'iets'. Dan je tekst, mooi geplaatst, ook het kleurgebruik is de perfectie nabij . Een minder puntje is je border. Een gewone, doodnormale zwarte border...Hier had je meer mee kunnen doen. Voor deze signature geef ik je een oververdiende 9/10 Ichigo: Het kleurgebruik heb je mooi gedaan, het haarkleur en het kleur van de effecten is gewoon prachtig. Je render zelf is goed ingeblend. Je achtergrond is ook mooi, hij lijkt wat op vuur (maar dan in 3d). Je tekst vind ik hier wat te licht, maar het past wel...Maar ook hier is je border weer te 'saai'. Nogmaals een doodnormale, zwarte border. Bij deze signature vind ik de kwaliteit niet te best, en dat valt op bij bijvoorbeeld de tekst. Maar, al bij al vind ik dit een mooie signature: 8/10 Nog één ding Dizzee: Doe zo verder Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Lettertype: 10 Plaatsing: 10 Face: 10 Kleur: 10 Render: 9,66666666666667 Plaatsing: 9 Mooiheid: 10 Ingeblend: 10 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 10 Effecten: 10 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Lloyd Banks. Nice ! Hij is echt heeel erg moor man. Hoe lang heb je er over gedaan ? Enige Minpunt is : lloyd banks heeft een rooie hoofd TOTAAL: 9,444445 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Andere sig post ik als iemand anders heeft gepost anders gebruik ik te veel plaatjes Bewerkt: 18 november 2007 door T-Designz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.