Jump to content

Radio werkt niet


Da Master

Recommended Posts

Ik zit met een probleem, de radio in vice city wil niet werken

Als ik van radio verander dan hoor ik dat wel maar daarnaa is het stil :ch: Geen liedjes of gepraat

Ik heb de zoek functie gebruikt maar heb niks gevonden. Maar ze hebben het wel over een keuze tijdens de installatie

je kan kiezen tussen vice city zonder radio (800mb) of met radio (1.4gb) maar deze keuze heb ik nooit gekregen. Ik heb de radio files en mijn vice city map is ook 1.4gb groot.

En heb vice city al 5x opnieuw geinstalleerd :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis kun je bij de installatie van het spel ervoor kiezen om dit aan of uit te zetten, in GTA San Andreas is dit afgeschaft. Even herinstalleren dus en dan wél aanvinken. :Y

Edit:

Zie nu net dat je die melding niet hebt gekregen, misschien over het hoofd gezien? Anders heb je een illegale versie, waar dit niet is inbegrepen, en dán mogen we je niet verder helpen. :(

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Idd de ''iligale versie'' die ik ken die speeld ook geen radio af alleen maar het zoeken naar de zender, precies hoe jij dat omschijft.

Hij heeft een iligale versie en er komt dus hier ook dus een :slotje: op.

Bewerkt: door Danny_k
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...