Jump to content

Peds Stunts Laten Doen?


Fbi-Crew

Recommended Posts

IK heb op een andere site gelezen dat je op een bepaalde manieren een ped kan aanwijzen ofzo iets en dan gaat die ped op een scooter of wat je wilt en dan gaat hij stunten maar ik kan die link niet mee vinden en ik weeet niet waar ik het moet downloaden ik heb het ook op google gezocht maar ik kon niets vinden dus kan iemand me helpen

Ps: ik wil moderator worden van deze forum maar mag zeker niet he maakt nietss uit

Link to comment
Delen op andere websites

IK heb op een andere site gelezen dat je op een bepaalde manieren een ped kan aanwijzen ofzo iets en dan gaat die ped op een scooter of wat je wilt en dan gaat hij stunten maar ik kan die link niet mee vinden en ik weeet niet waar ik het moet downloaden ik heb het ook op google gezocht maar ik kon niets vinden dus kan iemand me helpen

Ps: ik wil moderator worden van deze forum maar mag zeker niet he maakt nietss uit

volgens mij met vc studios maar ik snap dat niet moet je maar aan superjetze vragen hij is een expert daar in

Koen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

IK heb op een andere site gelezen dat je op een bepaalde manieren een ped kan aanwijzen ofzo iets en dan gaat die ped op een scooter of wat je wilt en dan gaat hij stunten maar ik kan die link niet mee vinden en ik weeet niet waar ik het moet downloaden ik heb het ook op google gezocht maar ik kon niets vinden dus kan iemand me helpen

Kijk in de 'Geschiedenis' van je browser of hij daar in staat of anders vraag je hem in 'Ik zoek een mod' topic aan.

Ps: ik wil moderator worden van deze forum maar mag zeker niet he maakt nietss uit

Dat kan je worden door mensen te helpen, goed te gaan posten en redelijk actief blijven op het forum. Bovendien hoor je eerste Superlid en/of megalid te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...